Wednesday, February 1, 2012

what to do ?

jeg kjeder meg.. allerede. kom hjem natt til søndag fra Alanya og mine kjære fine venner og kjærste. og her er det jo ingenting å gjøre.. det er ikke serlig mye vits i å starte en jobb når jeg skal dra igjen snart for å begynne å jobbe i Alanya for sommeren eller hva? uansett hvem vil ansette noen bare for 2 måneder? jeg er ganske så lite keen på å jobbe i barnehage også. jøss ja det er koselig.. men... det er virkelig ikke noe jeg har særlig lyst til nå. er det noen som har noen som helst tips på tjene noen lettjente penger ? har vurdert å begynne å selge tingene mine. hvorfor ikke? jeg har jo ikke mye bruk for dem heller, om jeg driver å flytter frem og tilbake sommer og litt vinter...

det eneste oppmuntrende nå er Gossip Girl på tv.. thats it.. åja, nå glemte jeg den varme kakaoen med krem, den er heller ikke så ille..

sitter her å tenker på at, shit jeg skulle egentlig ha begynt å trene... men det går jo ikke an å løpe ute nå, det er en fare bare å gå ned trappe utenfor huset jo. livsfarlig! nei kanskje jeg bare får begynne.. i morgen.... skulle også tenkt meg å ta sol... etterpå... når bilen kommer trillende hjem og mamma er ferdig på jobb :)

men likevel, faen så kjedelig det er her.. seriøst.. håper jeg kan leke med Veronika snart. og at søte Ingvild kommer hjem så jeg kan klemme på henne <3

2 comments:

  1. er ikke helt det samme å komme hjem til Norge, og snøen nei. Meeeen snart skal vi tilbake til Alanya :D

    ReplyDelete

Kommentarer ♥