Tuesday, February 28, 2012

Utrolig nyttig informasjon!(?)


1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder? 23 år..
2. Tror du at du har giftet deg til da? Nej for guds skyld nei. Serhat og jeg har det bra som vi har det nå.. 
3. Hvem snakker du mest med på msn? Serhat
4. Husker du hvor du var 11. September 2011? ja, da var jeg på hotellservice i Alanya.
5. Hvem ringte deg sist? Hanne
6. Hvilken CD står i CD-spilleren din? Tja, nå har jeg ingen CD-spiller, men sist på spillelista gikk Train med Drive by
7. Har du kjæledyr? Ja, jeg har en katt. ved navn Snoop Dogg
8. Når var siste gang du drakk kaffe? ca kl 19.30 i dag med kusinen min. 
9. Er foreldrene dine gift? de er kilt, men pappa gikk bort i november 2010 . <3
10. Når så du din mor sist? for noen timer siden...
11. Liker du å reise med fly? har ingen problemer med det.. men lier å holde Hanne i hånda når vi letter og lander!
12. Hvor mange land har du bodd i?  det blir vel nesten 2 land det.. Norge og Tyrkia...
13. Hvor mange byer har du bodd i? Hø! jeg som har vært så på flyttefot. not! i Norge, kun Tønsberg. Alanya i Tyrkia.
14. Hvor mange søsken har du? En lillebror som er verdens beste!
15. Kan du plystre? ja jeg kan da det, men skal ikke si det er meget vakkert.
16. Hva var det siste du spiste? Spiste okse indrefilet med Karoline på Havariet. 
17. Hva er din favorittiskrem?  den tyrkiske iskremen og kanel-iskrem,MÅ prøves ut!
18. Hva ser du frem til? Nå ser jeg frem til først og fremst å begynne å jobbe i Alanya igjen, og treffe alle herlige mennesker der! 
19. Er det noe du vil fortelle til noen? "Mamma: Jeg tror ikke jeg har bannet på bloggen på lenge!"  .. "Hanne&Fanny: i can`t wait!" .. "Serhat: i love you but i miss you a.q <3" ... det var det!
20. Hva gjør du om en time? Sover! prøver hvertfall..... 
21. Liker du kaffe? hva skulle man gjort uten? 
22. Hvor mange glass drikker du for dag, gjennomsnittelig? med all drikke? oi.. 2 glass melk om morgenen + kanskje kaffe.. + annet .. hmm kanskje rundt 8.. 
23. Er noen forelsket i deg? har kanskje noen på lur, men bryr meg kun om 1.. Serhat <3
24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene? Klart jeg ikke vil sove alene. er ikke ålreit å våkne opp alene, når man kan våkne opp til en morgengretten sur og sint Ergun :D 
25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen? haha, det var vel igrunn det og "fnising" jeg fikk anmerkninger for.. men mamma var bare glad for at jeg endelig hadde åpnet munn.. så det var greit nok!
26. Kan du spille poker? Poker kan du dra til gokk med! her er det OKEY som gjelder!  
27. Denne er borte.. jaha.....
28. Har du noen gang vært i Canada? nej, har ikke planer om å reise dit heller..
29.Hva var den siste sangen du hørte på? Teoman - sevdim seni birkere.
30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg? ja Remi..
31. Hvor mange land har du besøkt? la meg se.. tror ikke jeg har vært i mer enn 7 forskjellige.
32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål? altså, man kan jo alltids snakke svensk og dansk sånn litt på kanten. ellers engelsk og en ganske så god del tyrkisk !
33. Har du lyst på piercing eller tatovering? NEI til piercing.. har en tattoo og vil ha fler :)
34. Har du noengang vært i en ambulanse? Nei, jeg har abulanser og håper ikke jeg eller noen av mine kjære må det!
35. Svømmebasseng eller hav? hmm.. begge er digg.. men ekkelt med mye salt størkna på kroppen i 45+.. 
36. Hvordan er været hos deg? tja bekk mørkt så ser ikke så mye..
37. Spiser du frokost daglig? ja som regel. åååå maaat!
38. Hva er din favorittting å bruke penger på? klær, ferie, fest, gaver...og selvfølgelig mat. jeg ELSKER mat. wops..
39. Hva var det siste du kjøpte? snus... fysjameg!
40. Hva er ditt favorittprogram på TV? ååå pantelånerne!! slår ingenting! ja, og selvfølgelig MasterChef Australia med Hanne dagen derpå! 
41. Kan du rulle med tungen? ja både hit og dit . höhö!
42. Kan du dykke uten å holde for nesa? åjada.. men ORDENTLIG dykking med utstyr og greier, der fikk jeg panikk og det kommer jeg aldri i mitt liv til å utsette meg selv for igjen.. det var ren selvmishandling!
43. Sover du med bamser? for gammel for det nå.. men Snoop Dogg kryper godt opp til meg. Eller kan Serhat telle som en bamse?
44. Hva er din blodtype? ånej, det har jeg aldri sjekka ordentlig, det må jeg.. vi testa på ungdomskolen da fikk jeg AB, men jeg tviler på at det var riktig.. 
45. Er alt lov i krig og kjærlighet? Kjærlighet har ingen grenser, så lenge man ikke sårer noen(med mening). Krig, det er bare forferdlig.. og hadde det ikke vært for at folk er så jævla fucked og ikke kan la hverandre leve på sin måte og ha sin religion og sitt livssyn osv, så hadde de ikke hatt så mye å krige over. hvorfor ikke hjelpe hverandre til å ha det bra og se på hverandre med like mye verdighet og stolthet. Og hvorfor sette disse maktsyke idiotene til topps? Verden er et merkelig sted............... sykt!
46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine? Hvite
47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene dine? nei jeg lar det stå å renne..! så klart jeg skrur det av!?
48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket? om gulvene er overfylt med klær er det ike alltid så lett å lukke skapdørene og det ligger noe i veien.. men da skal jeg si det er faktisk ganske skummelt å se inn i de mørke hullene i veggen....
49. Er du voksen? jeg er jo 22.. men jeg føler ikke at jeg er VOKSEN, men er jo ingen kid lenger.
50. Har du tatt sol den siste måneden? ja jeg sovna der, så deilig var det..
51. Kan du skifte olje på en bil? eh ja? alle har ikke en mann som stiller opp i ny og ne til det!
52. Har du fått fartsbot? nei
53. Er du avhengig av TV-en? nei egentlig ikke.. men pc`n derimot..
54. Liker du appelsinjuic? Ja.. ingenting er som nypresset!
55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen? ja, slumring på vekkerklokken er skumle greier!
56. Om du fikk sjangsen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det? jaaa, jeg har alltid ønsket meg en ape! jeg kan også passe en elefant, med glede!
57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå? eeh.. senga.. og spise litt(Tine-aldri-mett!).. og sove meg kjæresten som er for langt borte.. 
58. Kaffe eller energidrikker? Kaffe! hvorfor har vi egentlig energidrikker? ja altså bortsett fra RedBull til å blande i vodkaen! det er drit teit, folk heller innpå med energidrikker..why?
59. Hva er din favorittby? Alanya på 1. men Istanbul er en utrolig vakker by også! likte meg også godt i Praha.
60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort? jeg skulle aldri vært på et sted der det fantes ville alligatorer.. ellers skulle jeg satt en pinne i gapet på den, det har jeg sett på TV at funker bra.
61. Liker du håndskriften din? absolutt IKKE! den er stygg den..det værste er underskrifter.. 
62. Hvilken sang hører du på? men fader til sangspørsmål.... nå hører jeg på Timati feat Busta Rhymes & Mariya - Love you.
63. Har du vært så full at du har besvimt? ja.. noen gav meg paragin forte (eller hva det heter), da vi drakk. det var første gang.. Peder har slått til meg en gang vet jeg for å vekke meg opp igjen.. samme har önder og serhat.. haha hva er det jeg driver med.. fysj jeger ferdig med den tiden nå.. nå kan jeg begrense meg! 
64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort? har skjedd.. jeg gråt. og gråt og gråt... og den følelsen du sitter med igjen da, at du ikke er bra nok.. den er jævig den.. da var det slutt.. men en vond slutt...
65. Når våknet du denne morgenen? stod opp litt etter 10.30 til mammas nybakte brød og eggerøre :)
66. Har du søskenbarn? nej, men jeg får jo snart et fra Ahmet, Mafia of Alanya!
67. Hva liker du med deg selv? oi.. det er ikke mye holdt jeg på å si.. det skal ikke mye til før jeg trekker på smilebåndet for å si det sånn.. kan det telle?
68. Hvem snakket du med sist? Gökhan skrev Cilli Bom.. men vil ikke si det var mye til snakk.. texta litt da, som ungdommen sier.. men Karoline..
69. Hva er det verste faget på skolen? MATTE! desidert værste faget, godt etterfulgt av spansk... 
70. Hvor skal du bo når du blir eldre? tenker litt 50/50Norge- Tyrkia, men jeg aaaaner ikke egentlig. 
71. Hva drømte du i natt? ja, det var noe merkelig husker jeg, for jeg ville drømme videre.. men kan ikke huske hva...
72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp? Seriøst Norge er dyrt.. betale en gang på fuckings Bibbis over 2300 kroner for klipp og litt striping.. tror de snylta meg for noen lapper der as.. ikke ble det fint en gang.. 
73. Hvor ble du født? Tønsberg Sykehus
74. Hvordan var din forrige helg? kosa meg hjemme fredag. spiste en hyggelig rekemiddag med mamma, bror og Henning på Lørdag for så å dra ut på Verdens Ende med Veronika, Remi og HC for å se på stjerne midt i natten. FY SØREN og fint det var! aldri sett så mange stjerner i hele mitt liv. Ønska meg noe på 2 stjerneskudd<3
75. Hva er din favorittsang? har ingen spesiell favoritt nå.
76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en? Nej, jo.. jeg vil jo ha en hun men det er så mye styr med dem.. så jeg vet ikke helt...
77. Hva er den beste iskremsmaken? var ikke dette et spørsmål istad? kanel, bringebær, daim.. altså............
78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på? Ja.. hvem har ikke det ?
79. Har du hjemmeside? jeg sitter å skriver på den nå?
80. Er det noen i tankene dine akkurat nå? Pappa er alltid i mine tanker! neida Serhat, jeg har ikke glemt deg heller :) 
81. Kan du si alfabetet baklengs?  jeg med den dysleksien så tviler jeg.
82. Kyss eller klem? Kyss... hvem vil ikke det? 
83. Ville du forandret deg selv for en jente/gutt? Nei, jeg er meg og liker du det ikke så stikk!
84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett? hmm, Andreas, Alexander eller Joachim..
85. Har du vært på scenen? haha ja, ungdomskolen og russerevyen..
86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars? jeg liker han der gullmannen. skjønner dere? jeg er ikke så godt kjent med Star Wars.. 
87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?  Ingen TVIL!
88, Hva kledde du deg ut som din første Halloween? rimelig sikker på at jeg var heks.. eller prinsesse?
89. Hvem var den siste som gjorde deg sint? et familiemedlem, skal ikke gå inn på hvem... men den personen jeg ALLTID er sint på, hun vet det jææævlig godt selv, det trengs ikke så krives en gang!
90. Hvorfor det? none of your business
91. Hva er din favorittfrukt? elsker frukt.. hmm ananas, granateple, kaktus, kiwi, druer.. mye!
92. Irriterere vennene dine deg? ja! mange irriterer meg!
93. Denne har også forsvunnet.. ?
94. Blogger du? ser sånn ut.
95. Er du kilen? ja noen steder. men overalt om jeg blir holdt fast og kilt.
96. Hvem er/var din favorittlærer? Ciggen!
97. Hvilket godteri spiser du på kino? Candyking.. ingen over ingen ved siden av! eller popcorn.. 
98. Syns du gutten skal betale på første date? Det bryr meg der solen aldri skinner!
99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din? ja.. 
100. Hva skal du gjøre etter denne testen? sove... 
riiiimelig trøtt!

5 comments:

  1. Jeg er jo søskenbarnet ditt :O nr 66

    ReplyDelete
  2. hahaha er du vel ikke :P du er jo kusina mi, dust <3 men om du gjeeerne vil så! :P

    ReplyDelete
  3. Kusine og fetter er søskenbarn da dummaaaa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. serr? haha.. jeg trodde det var dine søskens barn.. som at når jens petter får barn så blir det mine søskenbarn! haha :D er det ikke sånn a? :P

      Delete
    2. hahahaha! sorry, ja jeg tok feil.. godt du informerte meg! haha :D man lærer noe nytt hver dag!

      Delete

Kommentarer ♥