Thursday, February 16, 2012

Jobbe på hotell i Alanya, Tyrkia?

Svenske, Danske og Norske !!  Lyst til å kombinere sommer, varme og sol med jobb som underholding på hoteller i Alanya i Tyrkia? Alltid nye utfordringer,aktiviteter, møte nye mennesker og jobbe i et team med flere skandinaviske og tyrkiske mennesker? Men aller mest en jobb med mye morro! For de som er interesserte så behæøver Pasha Animation Company 20-30 skandinaviere til å jobbe på flere hotell i Alanya. Jobben går ut på å jobbe i et Animationteam som underholder gjestene på hotellene, med både show, forskjellige aktiviteter på dagtid og ettermiddag, barneklubber, minidisco, disco-tour i den kjente havnebyen osv. Bedriften som ansetter, Pasha Animation, vil sørge for et sted å bo, arbeidsvisum og hjemreisen tilbake til skandinavia.  


Om noen vil lese litt om selskapet, så legger jeg en link her, "Pasha Animation", som dere kan se på. 
Noen som synes dette høres ut som en spennende sommer der man kan utvikle seg personlig på mange områder, ikke tvil med å ta kontakt. Man får en fastlønn på 400 euro måneden, men men tips/driks og alt som dere kommer til å selge som aktiviteter, vil lønnen bli langt bedre! I tillegg blir som sagt bo/leilighet blir betalt for av selskapet. Kontakt gjerne om dette høres ut som noe for deg! :)


Pasha Animation


♥Tine

2 comments:

  1. dette her er absolutt noe for meg! kan du fortelle meg noe mer om det? melissa auen på facebook!
    Jeg har innmari lyst, og akkurat i alanya. hvordam fungerer det? hva er tidene? dette er noe jeg har sett for meg, og har lyst til å gjøre fra april av om det er en mulighet for det. jobber du der selv? værsåsnill ta kontakt og legg meg til på face! ellers er min epost melissa_karinaa@hotmail.com.. det er i alanya, litt ved byen jeg ønsker. .:) ønsker også å fortsette å jobbe på selve hotellet etter jeg er ferdig med å jobbe der. Melissa Auen

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Så dette innlegget nå, og dette er drømmejobben for meg neste sommer! Elsker alanya og vil gjerne være der hele neste sommer, men men vet ikke helt om det går pga penger. Men derfor er denne jobben midt i blinken for meg! Er det mulighet for å søke til neste sommer allerede nå? Får ikke åpnet linken du har lagt ved, så hvis du kunne sende meg en mail på fell_93@hotmail.com om hvordan man får søkt osv blir jeg veldig glad!

    Hilsen Felicia.

    ReplyDelete

Kommentarer ♥