Monday, February 13, 2012

Pappa, i dag skulle du blitt 51!

13 Februar... Også en tung dag. En dag vi mangler en person å feire. Mangler en pappa å gratulerer med dagen. Du skulle blitt 51 år i dag.. Ingen alder i det hele tatt.. Jeg savner deg så mye, så mye at det gjør vondt i hele kroppen, bak øynene i magen og ut i armene, en klump som sitter i halsen som bare ikke vil løsne men som bare blir større og større. At folk sier at det blir lettere ettersom tiden går.. Det er ikke sant. Man tenker mer og mer, og savnet blir bare større og større. Og det gjør vondere og vondere. Ikke på helt samme måte som før. Jeg kan ikke forklare det. Og de som ikke har vært igjennom det selv, kan bare tenke seg. Men dere vet ikke. En av de kjæreste du har som bare blir revet bort fra livet ditt. Helt plutselig, uten noen forvarsel i det hele tatt. Før pappa døde så kunne jeg ikke forstå hvor vondt det var for de som mistet noen så nær. Visste ikke hvor vondt det gjorde.. Og jeg er glad jeg ikke visste det den gang, for jeg unner ingen å kjenne den følelsen. Men her sitter jeg nå.. 13 februar.. Gratulerer med dagen Verdens Beste Pappa. Jeg elsker deg mer enn alle stjerner på himmelen <3

Pappa og Lillebror <3

Vi savner deg mer enn ord kan beskrive!

Pappaen min og meg.

Gratulerer med dagen, dypt savnede pappa !

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥