Thursday, February 9, 2012

Søsken-dag!

Det ble ingen klesstativ på meg i dag, selvom det var den eneste tingen jeg skulle gjøre i dag. Ikke det at jeg ikke har vært å sett, for det har jeg! Men de var jammen 10 ganger styggere enn det de var på bildene. Fysj! Jens og jeg dro først til advokaten, og fikk levert det vi skulle.. Så kom Jens med en strålende idè! "Tine kanskje du burde få fiksa det sertifikatet ditt?"... Supert.. I og med at lommeboken min ble stjålet i Tyrkia i sommer så har jeg jo liksom kjørt uten lappen der nede og på en midlertidig kjøretillatelse her. Det var rett og slett på tide å få bestilt en ny en! Hvertfall 1 ting i box da ...

Dro videre på Jysk for å sjekke ut dette klesstativet, der lillebror ble mer opptatt av sengene..... Og hvertfall de som kunne "styres" og tempur-overmadrasser! Så det eneste han ønsker seg nå er en overmadrass og gode puter.. Stakkars.. Begynner å bli voksen ? Haha:)
kjører seng!
Fant også yndlings-sengetøyet!
 Og en innmari ålreit stol som vi fikk sykt lyst på.. i 3 farger var den, blå, grønn og denne oransje.. Bare 600 blanke gronker. Det var jo faktisk ikke så altfor ille. kan regulere ryggen så man kan ligge og sitter i forskjellige stillinger.. Det er jammen mye fint å finne for tiden.. Til hjemmet... Hm, burde hvertfall skaffe meg et hjem først!
var ikke fult så lett å komme seg opp... 
Det var vel egentlig vår dag.. Nå skal det bli Hanne og Tines hjemmelagde Hamburgere til Jens, mamma og meg.. Så skal snart bevege meg ut i det iiiiiiskalde været for å kjøpe litt godsaker på "buttærn"! Må jo få brukt dise bena litt også.. Skal være glad vi har ben vi, det er det ikke alle som har! 

Forresten, familien Helleberg trenger middagstips fordi mamma er helt tom. Hun gidder rett og slett ikke mer. haha.. Alle mødre kommer vel til et slikt punkt eller? Hvertfall, hun trenger tips-anyone?

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥