Sunday, May 27, 2012

Hardcore Piercing!

Igår var en fin dag. Fikk besøk av elskeling og Can, så da ble det inget annet enn Balikcilar til frokost. Herlig! Vi sporet opp Hanne og fikk sovedyret ut av senga, for å møte oss på Crazy Colors. Hanne var drit keen på en piercing.. Hun angret seg i det hun gikk inn og gikk lykkelig ut igjen.. Fordi de ikke kunne gjøre piercingen hun ville ha på dette stedet.. Men Backstreet Tattoo var jo like rundt hjørnet, så BamseBrakar aka Boletissen, Serhat, Hanne og jeg tok beina til å fikk forflytta oss opp til Damlatas der det endte med piercing.. Hvorfor jeg tok vet jeg ikke? Jeg skulle overhodet ikke ha det, men "om du gjør det, gjør jeg det"... Så da ble det det da. Sorry mamma, du liker det nok ikke.
Helt vilt! haha... 
♥Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥