Tuesday, February 28, 2012

☆ herlige, fantastiske venner ☆

Nå er alt bare fryd og gammen! De store bitene begynner å falle på plass og jeg gleder meg til å fly av gårde til mitt fantastiske Tyrkia, som forhåpentligvis vil skje 18. mars. En ny sesong med nye kollegaer, nye opplevelser og en masse nye og gamle gjester. Og for ikke å glemma alle nye, men ikke MINST gamle nydelige venner! Jeg tror det kommer til å bli en helt utrolig bra sommer som jeg bare lengter etter allerede. Og dere får gjerne lov til å komme på besøk!
En mega opptur et at Hanne fikk en rimelig nice mail her om dagen.. Hun fikk panikk og pustevansker og anbefalte meg å komme på skype, for dette kunne man rett og slett ikke ta over keybordet! Ok, sa jeg.. Vel, Can Hospital i Alanya ville gjerne jobbe med Hanne, den perioden hun skal ha praksis i sykepleien! Kan det bli bedre? Nei, det kan jo ikke det... ! Den formiddagen ble det hopp, jubel og stor ståhai for å si det mildt! Så i april så blir vi samlet alle mann alle. The gRilz is back!

mange år siden, men etter erfaring holder vi da sammen i tykt og tynt.. 

HEI SKÅL!
Min kjære kusine Ina Karoline fylte de runde 20 i dag, så vi har vært på Havariet å spist en bedre indrefilet. Ordentlig kvalitetstid 
SÅ HIPP HIPP HURRA FOR DEG!

Muligens vanskelig for dere å se at jeg er i slekt med deg bruningen der, men det er jeg altså! 
Men nå er det natta her i gården, sov godt alle fine mennesker ! 

♥Tine

2 comments:

  1. Hipp hurra for meg :D Og Hanne da!! :D Men mest meg, hihi :D

    ReplyDelete
  2. haha ja :D Hipp Hipp, skal feires med "MÅTE" neste helg for å si det sånn ;) <3

    ReplyDelete

Kommentarer ♥