Monday, February 13, 2012

Morsdag !

Idag har det jo vært alle mammars dag. Her i huset ble det feiret med at mamma fikk alene tid for seg selv. Vil si; Tine, jeg, var i Drammen hos Hanne og lå i senga og prata skit til ja sånn halv tre på dagen, kom oss opp og fikk oss noen rundstykker og bare slappet av etter gårsdagens festligheter. Det var en bra kveld. Selvfølgelig så møter vi alltid noen raringer, det er jo Hanne og Tine i et nøtteskall. Men vi kom til den konklusjonen at det er nok fordi vi er ganske rare selv.. Kan ikke være noen annen mulighet... Vel, vi ble nå hvertfall spandert Tequila og Sure Sivert på så man skal vel ikke klage på det? Og om vi ville ha mer var skulle vi bare si i fra. Iskaldt vann takket jeg ja til istedenfor for å si det sånn... Hadde greit kosa oss hjemme med noen av Drammens-jentene først, så vi var i alle tiders humør.. Siden Hanne og jeg fant 300 kronor så tenkte vi som så; gå 10 min før utestedet stenger så vi kan stille oss i kebab-kø uten å vente i 1 time. Smart! 2 store kebab takk! (Hanne fikk liten uten mais.... og uten gaffel.. haha) Så da ble det slik at vi fikk ta taxi hjem for resten av pengene...På en betingelse; ingen spising av kebab i bilen! Vi var så flinke atte, ingen spising... UNTIL..... Jeg gikk ut av taxi`n da sjåføren med navn, Baba, skrek : " HVA AR DETTE FORNO??" .. oi shit, jeg hadde sølt litt rødløk med litt kebabsaus i bilen uten at jeg så det.. Begynte, snill som jeg er, å prøve å ta det vekk selv, men da fikk jeg " IKKE RØR IKKE RØØØØR!!!" Vel ok.. En god latter dagen derpå hvertfall!
Lite heldig bilde, men er det eneste jeg har fra siste kvelden ;)


Lille mamma sendte melding på ettermiddagen at hun hadde lagd bløtekake til seg selv, så da kom jeg stormende hjem... God kake var det, og sammen med Slumdog Millionaire så var det en fin kveld her i stoga! For en sterk og bra film- den er bare helt fantastisk bra og sitter i hjertet mitt for å si det sånn... Sterkt! Man kan jo bare se den om og om igjen, og tårene triller fortsatt... Gripende film! 


De som ikke har sett denne ennå, tviler på at det er så mange... Se den. Og de som har sett den, se den igjen.. Og tenk på hvor godt vi har det!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥