Monday, February 6, 2012

Dask på lanken fra Mor!

Sånn da har jeg fått kjennepreken fra mamma om at jeg banner for mye på bloggen?!?!?! Jeg skriver visstnok masse stygge ord og det gjør henne helt forskrekket og sjokkert over sin datter! Hun kan rett og slett ikke tro sine egene øyne. Nei så nå er det slutt, nå får jeg ikke lov mer.. Nå må jeg skjerpe meg og sensurere om jeg skal bruke stygge ord. Jeg får heller ikke lov til å si "shit".. Mamma har flippa!





Jeg får bruke de tyrkiske banneordene som Siktir. Amina Koyim. Lanet Olsun. Sikerim Seni osv.. Neida ! Jeg får bare lære meg å bruke andre ord. Selvom jeg mener selv, helt ærlig at jeg ikke banner så mye.. Mener dere det så får dere jammen si i fra.. "Hei Tine.. Nå er du stygg i munnen" .. Haha...

Sorry mamma.....

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥