Sunday, January 29, 2012

Norway-Turkey-Norway-Turkey-..............Norway.

så tilbake i mamas plaza.. egentlig ganske deilig når jeg ligger her med en varm tykk dyne og en altfor deilig "min-egen"-seng, istedenfor den tyrkiske hotellkvalitetssengen.. selvom jeg sover godt uansett jeg altså, klager ikke... jeg hadde ikke merket en ert om den så lå under lakenet. men jeg har det ikke vondt nå. men Serhat kunne ha vært her, skal ikke juge å si noe annet.
<3
så en måned er gått og hva skal jeg nå gjøre i Norge? jeg får vel se om det er noe vikarjobb eller noe i den duren, kan jo ikke få noe fast jobb når jeg skal ned til Alanya igjen å begynne å jobbe den 15 april.. jeg er ganske så glad for at jeg fikk jobben i år også, og at min kjære venn Jimmy også skal.. ren hygge! ren hygge er det også at Serhat skal jobbe som animation-ting på Big Blue som er et av våre hoteller og som ligger rett ved Alanyum. kanskje vi får sett hverandre litt mer enn sånn ca 7 ganger denne sommeren? hadde vært ganske ålreit!    men så ja, tror det blir en ganske fin sesong. selvom jeg aner jo ikke ennå hvem andre som skal til Alanya å jobbe med oss.. men spennende blir det!

siste dagene i Alanya har vært innmari bra faktisk. vi har lekt og spilt bergame med Mr. Döner, Serhan, Gökhan, Halil, Berk Anja og Musti osv.. fun fun fun! Ali og jeg ble mestere i Bilijardooo.. Ali var min teacher så skulle bare mangle..(for han er nemmelig profesjonell). jeg fikk visstnok sove på balkongen den natten.. takk for den Serhat, its just a game! :) he    he   he .
beergame.. ( nei jeg ville ikke ha så lyst hår, men WENCHE valgte å gjøre det sånn )
nå er det bare å planlegge neste tur da? men kan jo ikke være altfor lenge hjemme! :P

men nå skal jeg sove, øynene mine er så røde som det tyrkiske flagget. er trøtt som en strømpe! godnatt party-people!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥