Thursday, February 9, 2012

2 retters middag og girlstalk!

Vår alles kjære Emilie har jo kommet hjem fra Praha, men stikker fra oss allerede på fredag morgen. Trist men dette er en brutal verden. Så vi hoppet på toget til Drammen og møtte den trøtte arbeidsnarkomanen Hanne og tok henne med på Z for å spise litt god mat. Rettelse; Hanne var dritsulten etter jobb og tok oss med på Z for å spise litt av byens gode retter. Både mat og sjokoladekake og kaffe på alle 3.. Livet er herlig når man kan kose seg litt ekstra :)

Var vilt herlig å få snakket litt med jentene igjen også. Det har jo vært altfor lenge siden. Så både latter og alvorlig snakk. Det var godt. Så alt mellom himmel og jord samlet seg i et hjørne i Drammen by i noen ganske flotte timer i ettermiddag og kveld. Takk for en kjempe koselig kveld jenter! <3

Nå sitter jeg her og funderer på om jeg skal kjøpe meg et klesstativ i morgen.. Men det er ikke bare-bare. disse klesstativene er neimen ikke så fine når de ikke koster over 1000-lappen.. men det er jo noen forskjellige typer, selvom jeg synes de ser fryktelige ut. men må man ha så må man ha. eller har man for mye klær så har man for mye klær.. vel..... ...... ......



 Hmmm.. Et vanskelig valg.. Men som jeg absolutt ikke klarer å ta nå, for det eneste jeg hører er senga mi som lengter etter at jeg skal legge meg i den og hoppe inn i drømmeland. Can`t wait! Natta kjære mennesker i verden! :)

2 comments:

  1. HAr ett slikt stativ jeg også, kjøpte det på IKEA : ) Det er ikke særlig pent det heller, men det funker til sitt bruk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ja det er vel kanskje sånn at de ikke er så pene.. men når tror jeg heller at jeg satser på å finne et i Tyrkia, er jo der jeg skal være så kanskje like greit :) hehe

      Delete

Kommentarer ♥