Monday, February 6, 2012

For en gang skyld.....

I går var jeg hos Rock Hair og klipte og farget håret... Det er vel første gang i historien at jeg har blitt fornøyd etter en hårklipp... Frisøren farget håret mitt først knall oransjt.. Mhm riktig nice ble det. Nei det ble jo ikke det, men da vet jeg hvertfall hvilken farge jeg ikke skal ha.. Enten pleier det å bli for lyst, for kort, for gult, for hvitt, rett over klipp, pannelugg og alt annet.. Men denne gang.. Takk skal du faen meg ha. Jeg er faktisk fornøyd jeg nå, selvom det er veeeelidg veldig uvant og mørkt!
Kvelden tilbrakte jeg hos Veronika med god drikke og satte selv, som en ensom ulv, taxihjulene mot byen. hadde en inmari hyggelig taxisjåfør. pratet om innvandring, familie, tønsbergs sure og snobbete fok, folk uten respekt. nei vi snakket om mye fornuftig! så møtte jeg min "jævlig gode kompis" Håkon og tok noen drinker og møtte ett av hans familiemedlemmer, crazy kusine, før Veronika og Bjørn slo seg ned. hm.. et stk merkelig kveld som ble avsluttet med en kebab og supersnille Remi som kjørte oss hjem. Remi, du er jo du!

nå sitter jeg å snakker shit med Hanne om Super Bowl. seriøst latterlig at alle norske driver å skriver på facebook og skal sitte hele natten oppe pga det. som Hanne sa; det har ingenting med oss å gjøre uansett.. hvorfor driver folk å maser om det?
hvofor oppdaterer dere ikke den statuesen deres resten av året når "laget deres" har kamper osv? flestparten av dere fant sikkert ut i går kveld hvilket lag dere skulle heie på. på grunnlag av farger på draktene. egentlig så bryr det dere midt i rævva. Patriots eller Giants or whatever.. Jeg kan ikke noe om det der, og jeg later heller ikke som...

nei... kjeder meg as.. sengen snart?

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥