Friday, February 3, 2012

Veronika og Remi`s Casa... og totalt Tannlegeskrekk!

i kveld satt jeg rumpa mi i sofaen til Veronika og Remi og der ble jeg sittende noen timer. og da gikk skravla i ett kan dere tro. når vi ikke har snakket sammen på 1 måned blir det plutselig mye å snakke om da vet dere... jenter jenter jenter.... men good to be back..

Da Remi kom hjem ble jeg tilbydd kaffe fra den fancy kaffemaskinen de har kjøpt. mmmg herlig kaffe! og jeg bød meg selv på rester fra Grandiosaen til Veronika. ingenting er som ordentlig Grændis på en torsdagskveld. kald eller varm, ett fett :)

i morgen skal jeg ta fatt på min største frykt å bestille en tannlegetime før tennene faller ut..

så når jeg kommer ut fra tannlegen igjen, etter hvor som helst lang tid det måtte ta *tannlegeskrekk*, så forventer jeg jo å se om trent ut som dette...
 i og med at jeg har så mye penger og sånn tenkte jeg på..
skal også bestille hårklipp for dette går jo ikke.. kan ikke gå rundt med hvitt og gult hår, så det må gjøres noe med. tror det faktisk blir brunt hår denne gangen. hmm . eller hmm. vanskelig å si!
denne fargen og nesten samme klipp...
 Eller...

denne fargen.. 
Innmari vanskelig valg.... 


men spikern på kista nå er det natta! 

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥