Friday, October 1, 2010

looking for a new toilet?

Well, if you are looking for a new toilet, let me tell you that i came over some pretty nice toilets on the internett today. dont know why, cus i was actually not looking for toilets? anyways..  will some of you may fall for one of this?

wanna have some fished behind your ass while you are doing the things you need to do ?
wanna have someone to lick your ass when you are finished? (usch Tine, so disgusting!!! )
or what about a honeymoon-couple toilet? wouldnt it just be great to do EVERYTHING together :) ?


So guys, what do you think ? nice huh? haha

5 comments:

  1. Jeg likære!!! vi kunne fått oss honeymoon toilet :P bare med ekstreme høytalere i mellom!

    ReplyDelete
  2. ja det hadde vært helt knall! jeg liker tanken! rosa ) så de matcher toa liksom) basskasser ved siden av også kanskje?

    ReplyDelete
  3. WHAHAHAHAHAH ekstreme høytalere i mellom!!!! fyfaen jeg dauer av dere to...

    ReplyDelete
  4. hahaha :D jeg liker det svært godt... vi kan sikkert skaffe tremannstoa også. ;) ellers kan du og mert bade i badekaret mens hanne og jeg er på to!

    ReplyDelete

Kommentarer ♥