Sunday, May 6, 2012

Gratulerer med dagen gamle ørn!

Idag har verdens aller beste morfar bursdag :) og siden jeg ikke har noen telefon som jeg kan ringe til han på så blir det skrevet her så noen kan videreformidle det...

På denne dagen for 84 år siden så ble det født 2 gutter, tvillinger.. Og hvor glad jeg er for at den ene skulle bli min morfar, det kan jeg ikke beskrive. Sverre Nilsson hva skulle vel vi gjort uten deg? DU har hele tiden vært der for oss barnebarn og våre mammaer og pappaer. Du har tatt med oss ut på  vannet i go`båten hele gjengen og flere til.. Disket opp med Jordbær og loff på sommeren og morfars hjemmelagde kjøttkaker på vinteren.. Hver eneste håndballkamp jeg spilte var du der, selvom det var flere timer unna så stilte du opp. Og mine lagvenniner ropte når du kom inn i hallen " Heeeei Morfar!!" det sier vel litt? Du er godt likt det skal du vite.
Men ikke minst så har du vært en utrolig fin støtte for oss etter at pappa gikk bort. Da vi kom hjem fra Spania etter å ha tatt farvell, satt du å ventet på oss med fyr i peisen så det skulle være godt og varmt til vi kom hjem og med de største og beste klemmene var du der for oss. Ingen har stilt opp som deg morfar, du er helt fantastisk!

Du er den beste morfar`n jeg kan tenke meg, og jeg er SÅ glad i deg♥ Håper du får en nydelig dag i Stavanger med våre kjære og at de feirer deg med måte...

Gratulerer med 84 års-dagen Morfar !!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥