Tuesday, May 1, 2012

Glad Tjej!

Så... Ferdig på jobb og har 2 ledige dager fremfor meg! det er ikke ille for å si det sånn.. har vært konstant trøtt siden jeg var på flyplassen for å ta i mot et fly som skulle lande rundt 2 men som kom først nærmere 7 på morgenen.. så det skal bli vilt deilig.. og for ikke å glemme at verdens fineste Hanne har kommet ned ♥ så blir det nice å tilbringe litt tid med henne også, selvom hun skal begynne megatidelig på jobb hver dag på Can Hospital.. kjenner jeg er litt stolt av henne altså, Can Hospital liksom.. :)
Min elskeling♥ 
Idag var det sol og fint vær og Louise og jeg gikk hjem fra en lunsj på Orange da det plutselig begynte å styrtregne.. jaa, dette er Alanya og alt kan skje.. plutselig fra ingenstans.. mystisk! men nå er det opphold og jeg håper inderlig at det blir go`vær i morgen så man kan få litt sol på den likbleke kroppen ! det trengs for å si det sånn... kanskje man skal bevege seg en sving ut i kveld også, skulle vært rimelig nice. Var på Red Tower med teamet i går og feiret en bursdag og skal si Louise og jeg hadde vanskeligheter for å passere det buldrende utelivet og musikken som strømmet fra alle diskotekene og barene når vi gikk hjemover.. det har en tiltrekkningskraft uten like... noen som kjenner det samme? hehe.. det var ikke lett, men vi motstod fristelsen og gikk hjem i seng som to slitne hester etter et travløp... øhm?

har også rukket et glass cay med uncle Charlie og Enver i dag, faktisk ganske hyggelig til en forandring.. sistnevnte har blitt en klok liten fyr på sine siste år og jeg er glad han ikke ligner resten av familien.. haha.. stakkarn. vel da jeg skulle gå kom det et kjent fjes fra samme familie og løftet meg opp.. altså jeg HATER å bli løftet på og det var nesten han fikk et slag i ansiktet .... forøvrig er jeg meget glad jeg ikke har mer med denne fyren å gjøre!

Jeg er også riemlig pissed på meg selv siden jeg har klart å ødelegge denne bloggen.. altså blgger har forandra på ting og da jeg skulle sjekke ut dette fikk jeg rett og slett slettet designet på bloggen min og nå får jeg det ikke tilbake slik det var.. også har det blitt et megastort rum mellom alle innleggene.. noen som har peil på hvordan jeg får fikset på dette "rommet mellom innleggene"? har prøvd å vri oog vende på alt men uten særlig hell... jeg er sur på meg selv for dette skal jeg love.. er heller ikke så veldig teknisk av meg så... usch..

venter på at Hanne skal svare meg på Face for hun har jo selvfølgelig ikke skaffet seg en tyrkisk telefon og jeg har ingen kontör å ringe henne for.. Så Hanne kom deg på face eller ring meg, jeg kjeder meg....

Snart kommer også søteste Rese tilbake og jeg gleeeder meg.. gleder meg til å mekke noen låter med henne og snakke litt skit.. det er ikke det samme uten min halvt samboer.. min bedre halvdel her i huset savnes for å si det mildt... ♥

nå skal jeg hoppe i dusjen og sen nyte at jeg har fri fri fri !!! :) Görüsürüz

Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥