Wednesday, May 2, 2012

Türk!

Våknet opp etter en relativt fuktig natt, ved at jeg hadde hånda mi på rumpa til Louise og fortalte henne at hun måtte stå opp for at hun skulle på jobb.. haha.. wtf? (hun hadde på klær, så bare slapoff!) Har også ligget å holdt rundt henne i natt, så jeg har vel trodd at det har vært Serhat som har ligget der ved siden av meg.. hehe sånt skjer...
Vi sov til 13.30 og gikk til Mc` for breakfast... Big Mac`en ble ikke lenge liggende i magen for å si det sånn.. men en sykt vellykket kveld det ble det i går.. Crazy Louise er det fart over skal jeg love! Vel -   så i dag har jeg bare hatt en fantastisk dag med min kjæreste Hanne på fridagen min. Vi har virkelig hatt ordentlig kvalitetstid med frisør og greier.. Så nå er Hanne enda blondere og jeg er helt svart.. det var ikke meningen.. Så nå ligner jeg faktisk en türk! Ellers har vi har gått Alanya rundt og shoppet litt, spist god mat, vært på starbucks og bare rett og slett kost oss. Ren hygge ♥ Det er innmari deilig å ha henne her nede igjen, jeg er så GLAD!
Merker allerede jeg vil ha tilbake dette håret.. !
Shoppet litt var kanskje å underdrive litt.. Dere kjenner jo meg, pengene brenner i lommeboken, selvom jeg har penger eller ei.. så ble både solbriller, 3 klokker, sminke, lommebok, hårkur(som vi fik i gave siden vi er så søte, höhö) og smykker fra Plaza Diamond. Elsker Plaza Diamond, om det er noen som skal kjøpe riktige smykker i Alanya så skal dere hit! Jeg er sååå fornøyd med ring og halskjedet :)
En riktig glitrende sølvring♥ 

Leverte Hanne på hennes dør rundt 8 og så har jeg bare kost meg i mitt lille kryp-inn siden.. Noen ganger er det vilt deilig å bare ha alenetid også og virkelig slappe av... Train, diverse tyrkere (artister altså!) og gutta fra Chemical Romance holder meg oppe nå før jeg skal gå å legge meg.. Er det galt av meg å forelske meg i Gerard Way eller?
Er det for meget?
Vel, Serhat har sagt godnatt, jeg skal sjekke ut ASOS.COM før jeg faller i søvn for å være opplagt til morgendagens festligheter! Louise og jeg skal nemmelig på Terracity i Antalya og å koste på oss litt godsaker.. Fantastisk glede.. Og ennå bedre blir kvelden da vi skal hente Terese på flyplassen. Endelig tilbake, og jeg har handlet inn en helt ny Heinz Ketshup for anleningen... :) Enda en bra fridag i morgen! Gud som jeg elsker å være her med alle de fantastiske menneskene rundt meg!

God natt alle sammen.. Savner dere der hjemme Mamma, Jens og Morfar og dere andre... Stor klem og kyss på kinnet fra et mørktlagt men livlig Alanya ♥

♥Türk-Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥