Sunday, May 6, 2012

Vil på jobb!

Igår sendte Mette meg hjem fra jobb med halsbetennelse, feber, rennende nese og det hele... Jeg liker ikke å dra fra jobb men det var en ordre som jeg måtte følge! Vel godt var det egentlig, for da jeg kom hjem så var det å henge på hodet over toalettet også og så sove 7 timer før jeg måtte ut  ha meg litt mat... Hanne fulgte med meg og vi fikk gått på apoteket å kjøpe litt smertestillende i tillegg til antibiotikaen og nesesprayen jeg allerede hadde begynt å innta.. Sjukt, 2000 g anitibiotika per dag er jo nesten overdose, men det ser ut til å virke bra.. Halsen er ikke lenger så hoven som i går og nå kan jeg svelge uten å knipe igjen øynene i smerte... Men til gjengjeld har jeg fått en rygg som er meget lei av å ligge i senga, den verker etter å dra på jobb.... Hater å være syk og skulle heller vært på kontoret og styret med den servicetelefonen og alt som følger med den! Men kjenner at jeg ikke er særlig pigg ennå, kroppen verker fortsatt pga feberen, men håper virkelig det går over til i morgen, for da vil jeg tilbake!!!

Igår fikk jeg sykebesøk av min kjereste Terese som kom med smågodt fra Danmark.. Hun er så søt.. Godt å ha henne back in business! Men godisen får vente til jeg får tilbake smaksansene for real nyting! Ytterligere et sykebesøk kom da Louise (eller Luis som tyrkerne sier) var ferdig på jobb.. Hun kom med en god porsjon sladder fra kvelden før.. Herlig haha.. Hun er syk i hodet, og jeg liiiiker det! höhöhö!

Etter dette var jeg sliten og har sovet til nå.. ai ai ai ... skal jeg sove litt til da? :)

♥Tine



No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥