Saturday, May 26, 2012

fuckings vann i lungene FORSVINN!

Nå er jeg lei.. skikkelig lei.. Idag dro ALLE på huset ut, inkludert Fanny og Hanne. Hannes siste ordentlig kveld før hun drar hjem til Norge på søndag morgen. Og jeg ville også med!!! men nei, ingen drikking her nei, ingen stress, ingen røyking rundt ørene, Ingenting med stor I! Så her sitter jeg mutters alene. Serhat skulle komme, men nei, han rakk ikke bussen fra "no-place"/Okurcalar.. SÅ no Serhat før i morgen tidelig. Alle har det bare fett i dag, uten om meg.. haha synes sååå synd på meg selv her jeg sitter. til og med Attitude har det fett i kveld, der de har leid seg inn på Damlatas Hotell for natten, han og en jente. Haha, jeg har full oversikt over hva som skjer her i gata, så ikke tro dere kan lure dere unna folkens!

Jeg er nå også personlig konkurs, så om ikke lønnen kommer snart så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. Har ikke noe å selge heller for å tjene shpenn! Noen ganger er bare liver for surt... What to do ya? nei serr, jeg går å legger meg! natta, ha det så SYKT BRA ute alle party people.... !

♥Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥