Thursday, May 10, 2012

Lil Wayne for fulle 5!

altså, finn en mer nice mann enn Lil Wayne a.. skal vanskelig gjøres!

Kort dag på jobb i dag, et inspirasjonsmøte som gikk rimelig godt og jeg var ferdig.. Så har hatt fri siden 12.00, spist lunch med Rese og Luis på Eliete og da vi skulle på stranden ble det selvsagt oversyket.. skulle bare mangle så good luck som jeg har hele tiden.. Vel, nå har jeg hatt jentene på besøk og venter på min fantastiske Hanne som kommer hvert øyeblikk.. ♥

Her om dagen sovnet jeg i dusjen etter en bytur og fikk kraftig ørebetennelse i begge ører, sikerim hvor dum går det an å blir Tine, man sovner ikke i dusjen!! og det er heller ikke første gang.. Såhar vært på sykehuset, fått sprøyte på rumpa og en masse medisiner.. "this is one of the worst infections in the ear i have seen, good you came to hospital..." tamam, nice.. Så var det på med antibiotika igjen.
Hadde det vært en slik dusj hadde det nok ikke vært så ille, men en
tyrkisk-standard dusj på flliser og slitt dusjforhend så er ikke det særlig
lekkert å legge seg pent til rett på og sovne inn.. altså, skjerp deg TINE!

Nå er det Lil Wayne som stiller opp for meg og spilles ut iver Damlatas` sørgelige gråbelagte gate.. Regnet har sneket seg innpå i for av middlsstore perledråper og snart så plasker det vel ned ... herlig Tyrkia vær! Hører tordnet bakom svingen her også. Men jeg bryr meg ikke.... Mirror on the wall, here we are again. Through my rise and fall, you`ve been my oooonly friend.. 

♥Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥