Wednesday, May 23, 2012

Hastayim ya..

Vel, nå har det seg så at jeg har tilbrakt de 4 siste nettene på Anadolu Antalya Hastanesi, altså på sykehuset i Antalya.. jeg som egentlig bare skulle ta imot et fly midt i natten endte med å kjøre ambulanse, ta x ray (eller hva det heter.. scanning), CT i sånn trummel og utallige tester.. en lang natt med mye smerte og gråting.. utrolig dårlig info fra sykehuset så jeg visste ikke hva det var for noe heller, fikk kun beskjed om at jeg aldri skulle røyke mer... hmm  :) Louise kom å besøkte meg dagen etter da jeg var greit dopet ned på morfin og masse andre saker som de dyttet i meg hele tiden. og jeg tror jeg har brukt et helt lager av deres "pain-killers". Men godt var det hvertfall Louise kom! dagene fortsatte slik og fikk mer besøke av fine folk og min kjære Serhat på mandag. Serhat fikk i oppdrag å kjøpe en ny singlett og enj behagelig boxer.. var ikke så digg å ligge i transferuniform kan du si.. Vel, han kom tilbake med en rosa boxer med en jente på som jeg fikk halvveis over rumpa, for inni boxern stod det; "Kidz" og "Kido"... "how can i know? its first time i am buying woman underwear!" hehe, så takk Serhat  ♥  Fikk blomster også, fine kjeresten! 


Men tro meg. Jeg døde av ensomhet på det stedet. ikke en sjel som snakket engeslk utenom doktoren som var der tilsammen 2 timer hver dag. wtf? Så var ikke før Serhat kom og fikk snakket med sykepleierne at jeg visste hva som feier meg. 
"tine vet du hva som feiler deg?" "Nei?" "hmm.. du har vann i lungene.. og det er IKKE bra!" 
Så jeg har kjedet meg ihjel, vært dopet ned, grått av smerte og lengtet hjem både til mamma og Ulusoy de siste dagene. og nå er jeg endelig hjemme i leiligheten min. Ikke helt bra ennå, gjør fortsatt vondt, men mye mye bedre.. Har fått en resept på en masse medisiner jeg skal hente ut i morgen og så skal jeg slappe av noen dager å bli bedre. som legen sa; " dont get stressed, dont be bad, dont talk to much, try to breath normaly, dont walk fast, dont drink or smoke, just be relaxed.. it can take a week or more before its gone. we`ll see next week. and if someone is smoking next to you put on this one!" et munnbind... haha jasså, så den skal jeg ta på om jeg kjenner røyklukten i nærheten! jaja... Miss Asian on holiday! 
Hold dere vekk røykere !
Over til noe helt annet så har verdens fineste og beste lillebror bursdag i dag.. gud som tiden flyr! 20 år i dag, det er faktisk veldig merkelig å tenke på.. Men jeg håper du får en fantastisk kveld ute med gutta på byen i kveld! jeg er kjempe stolt av deg og jeg kunne ikke levd uten deg.. Jeg elsker deg så mye, og jeg skal alltid være der for deg! Savner deg masse masse. GRATULERER MED DAGEN
♥ Pappa og Jens Petter ♥   
Nå skal jeg gå å legge meg og få en god natts søvn uten en masse intravenøse morfingreier, painkillers, vitaminer og mineraler og antibiotika. For en natt det skal bli.. Og nei, Hanne jeg skal ikke gjøre ufine greier til den innrammede teksten til "Hayat" som henger over senga :) 

God natt alle kjære! Sov godt..
♥Tine



No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥