Wednesday, May 16, 2012

Gratulerer med dagen Norge!

Ja, her i Tyrkia nå er det jo vippet over til 17.mai, og som alltid så er det feiring av den norske nasjonaldagen her i Alanya også.. hehe.. jada, 17.mai tog og det hele! herlig.. men jeg må jobbe i morgen, uansett hvor mye jeg har lyst til å gå i toget.. er alltid folk i bunad og greier her også, en del norske som bor her så.. men jeg skal jobbe og etterpå skal vi ha team-dag! Det blir nok bra det også. men jeg skulle ønske jeg kunne vært med min beste familie hjemme akkurat i morgen. er jo liksom noe spesielt med 17 mai... neste år kanskje ?

idag vant Fenerbahce 4-0 over Bursa og det har blitt feiret med parader igjennom gatene, tuting og skriking og ikke minst flagg. FLAGG over det hele, det er fantastisk. gult & blått 
En Büyük Fenerbahce!!! 

Sitter her på balkongen min og glaner ut over Damlatas` natteliv, det blir jo aldri stille her.. men jeg liker`e godt! og nå kommer fenerbahce-fansen forbi for fulle fem her også... love it! 
Men nå går jeg å legge meg for å sove ut etter gårsdagens festligheter så jeg er fit for fight i morgen på teamdagen :D 
Trøtt i fjeset, klar for senga!
Fenerbahce-parade igjennom Damlatas..

Iyi geceler herkese! natti 

Tine

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥