Saturday, April 21, 2012

sliten og impulsiv!

Dagene flyr og jeg har ikke styring på hvilken dato det er, hvilken dag og nesten ikke hvilken tid det er på døgnet... Det har hendt mye her nede, både på godt og vondt... Og man blir bare sliten.. Idag har jeg hatt departure Luleå og dere skulle bare visst hvor psyco trett man blir bare av å sitte i en buss med solen i ansiktet.. Det er en merga prøvelse bare å holde øynene åpne! Men godt er det hvertfall at man har en alletiders bussjåfør.. Som alltid er i godt humør! ai ai kaptan!

Kom så hjem halv seks i ettermiddag og er fortsatt veldig sulten.. eneste jeg har spist idag var noe tyrkiske greier med fullt av bønner i... Gryte av noe slag. Var godt altså, men bønner er ikke helt min favoritt! anyways.. Lurer på om jeg skal snike meg ned på Mc`D! Det er ikke særlig smart men jeg er så innmari sulten og orker rett og slett bare ikke å lage mat i dag... Vet ikke hvor den har blitt av, men energien min har tatt seg en løpetur!

Og jeg burde hatt greit med energi siden jeg hadde fri i går... En forferdelig kjedelig fridag. Gjorde absolutt ingenting! Var opp kl 08.00 og sa "hade bra vi ses snart" til min kjære Terese som skulle til Danmark en tur.. Så gikk jeg å la meg og ble liggende og halvsove til 11.00.. Etter det vet jeg simpeltent ikke hva jeg har fordrevet tiden med.. Men fikk meg en liten Tattoo i går.. Fant ut at, Hej why not..? Så jeg ringte Mr Döner og han hadde tid.. Så skulle du ha sett, da ble det fast maling på huden gitt... :)
Den ser litt større ut enn det den egentlig er, men men :)
I morgen er det igjen av gårde på flyplassen, så har pick up kl 06.40! JIPPI AI YO!! ☺♥ Og skal kjøre transfer med guider som skal observere, mest sannsynnelig... Det er ik` skide godt man! 

Nå kommer Ahmet aka. hoste-Franz her i gangen .. Ja dere som var her sist år.. Ahmet lever ennå, og JA han hoster like mye når han løper opp og ned trappene stakkars.. Hvor gammel kan han være, 75-80? kanskje en vurdering å bytte jobb, eller heller nyte pensjonisttilværelsen.. Men han er nå hvertfall god å ha, gjør alt som vi ber om. Det tar bare litt tid... Men faderullandullanloppanlei jeg er sulten.. Sees ! 

Tine


No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥