Thursday, September 23, 2010

får vondt i hjertet mitt!

okej, i går var det en ulykke på Bjerkebanen der en hest snublet og gikk rett i bakken. det endte med 4 kusker som ble skadet.. to av de reiste seg opp en liten stund etter, mens to fortsatt lå nede. men de ble jo fraktet til sykehuset, og det går bra med dem. men faen heller jeg blir så irritert. det er ikke skrevet en dritt om hesten selv stakkars. det var helt jævlig å se på når den gikk rett i bakken og jeg begynte seriøst å gråte pga hesten! det er jo ingen som bryr seg om den hesten. nei fy søren, jeg blir lei meg jeg.. skjønner at det er viktig med menneskene, men hadde det ikke vært for hestene hadde det ikke vært noe travløp heller ! kunne stått en liten linje om det gikk bra med hesten kanskje? hehe det høres ganske patetisk ut når jeg skriver det nå ser jeg. men jeg mener det helt fra bunn av hjerterota! den bare lå der å kom seg ikke en gang opp.. ikke akkuratt at den hadde hender til å ta seg for heller da den landet.. huff grusomt bilde i hodet mitt altså... grøsser....


sjekk ut...



så heldigvis nå at alle hestene som var innvolvert har sluppet fra dete hele uten alvorlige skader.. men herre.. bare se på den stakkars hesten! fyyy f*#@!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥