Tuesday, September 7, 2010

conversation of LOVE

Hanne Idris Enoksen har en turkis sheik foran i klasserommet.. Kanskje jeg skal gifte meg med den?

for 42 minutter siden · ·
    • Tine Alette Helleberg HVA FAEN VENTER DU PÅ?????!!!
      for 33 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg ‎"vil du ha deg et knull så er det bare å spørre!"
      for 32 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen asså.. hvis du er keen på et knull så er det bare å si ifra.. trenger ikke stå der å glane liksom...
      for 31 minutter siden 
    • Ekrem Kavi Ari haha
      for 31 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg hahahaha :D
      for 30 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen haha tine nå fikk jeg yogurt mellom to fingre også måtte det slikke det opp.. ekte pussy-style.. hvis du er keen på litt tunge så er det bare å si ifra...
      for 30 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg ‎"ikke bare stå der å ta deg på tissen foran trynet på meg.. la meg få smake"
      for 30 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen detta liker du ja ekrem!!!!
      for 30 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg er du keen på noe i det hele tatt så er det bare å si fra.. jeg står ikke her bare til utstilling!
      for 29 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari dere er gærne ass :D
      for 28 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen problemet er at sheiken viser seg å være en dame med sjal..... :(
      for 28 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen gærne ja :P the british way!!!
      for 27 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg det er bare virkeligheten Ekrem!
      for 27 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari er det liksom å bare si ifra? det var da enkelt..
      for 27 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg åå skikkelig nedtur.. men damer med sjal er også kåte
      for 26 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg det enkle er ofte det beste!
      for 26 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen ja herregud ekrem.. du trenger ikke sitte foran facebook og ta deg på tissen.. det er bare å si ifra liksom..
      for 26 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari HAHAHAHAHAH
      for 26 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen ja men hvorfor har hun sånn bånd over sjalet? da ser hun jo ut som en sheik.. den eneste afrikanske dama jeg vil ha er jo beyonce!
      for 25 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg jeg tror ikke han tror deg Hanne? ikke stå der å glan på puppene mine, bare si ifra om du vil kjøre yaraken din mellom.. ! bare si ifra liksom!
      for 24 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg ja sant.. men du kan jo bare si ifra til Beyonce da hanne!
      for 23 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen jeg har faktisk en 12-pack med dopapir på rommet mitt.. det er bare å komme liksom.. og da mener jeg KOMME..
      for 23 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg ja.. hvis du vil ha deg et knull så bare si fra!
      for 23 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari Tine sen tam bir cilginsin :D... sana guzel bir ders vermek lazim..bekle ve gør:))))
      for 22 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg hahahahahahahha EKREM! du er for drøy!
      for 21 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen LOOOOOL
      for 21 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg gi meg en liten smakebit? det er JEG som gjør! hahaha!
      for 21 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari ikke like drøy som deg ass...hehe.. manyak :D
      for 20 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg ben manyak?! yok! normal.... HANNA BAK ORGINAL!
      for 20 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen her kommer ekrem med pisk og håndjern!!!!!
      for 20 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen maaaaaal
      for 18 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari okei jenter hva skjer med dere egentlig?er det en kjedelig forelesning el noe? faen dere er brutale idag jo:P
      for 18 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg m.a.l!
      for 18 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari Bu aksam mac yapalimmi ? :D
      for 18 minutter siden
    • Hanne Idris Enoksen ja det er veldig kjedelig!!! psykiatri.. passer bra for oss :P burde kanskje følge med? spiser du kaviar ekrem?
      for 17 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg nej jeg er på jobb og hører på "let it be"... det her er bare reality!
      for 17 minutter siden
    • Ekrem Kavi Ari nei spiser ikke kaviar åssen det hehe. reality ja..:))
      for 16 minutter siden
    • Tine Alette Helleberg bu aksam ja hanne.. "video cam" istiyorsun hanna? ai ai ai ai! aaam aaaam! haha! er det noe du vil eller? faen kom her her da, alt du trengte var bare å spørre!
      for 15 minutter siden 
    • Hanne Idris Enoksen kavi ari.. men du lukter ikke kaviar, du lukter tyrker.. du veit jeg sporer deg fra mils avstand!! så du trenger ikke gjemme deg.. du kan bare komme fram og si ifra liksom...
      for 15 minutter siden 
    • Ekrem Kavi Ari Tine jeg tror det blir litt flaut for deg når du ser meg da hehe... Klokken er liksom 13.55 og se hva samtalen inneholder. Nei noe må jo sensureres her as. Dette ble for åpent :P
      for 12 minutter siden · 
    • Ekrem Kavi Ari Hanne nå synes jeg at du går over til mobbing:P.... din idris :D
      for 12 minutter siden 
    • Hanne Idris Enoksen blir du flau ekrem? :P
      for 11 minutter siden 
    • Hanne Idris Enoksen mobbing nei?? du tåler jo litt da! be a man! like idris :P
      for 11 minutter siden 
    • Hanne Idris Enoksen nei jeg er jo ikke mann da.. men jeg mener jo ingenting vondt ekrem! :P
      for 6 minutter siden 
    • Tine Alette Helleberg nei jeg tenkte egentlig mer på video cam mellom hanne og meg jeg da :) sånn vi liker det :)
      hahaha.. hanne du er røff i kjæften, det skal du ha! du er litt brutal, men liker det... litt spanking osv med harde mannehender skader ikke!
      for 3 minutter siden ·

2 comments:

Kommentarer ♥