Friday, February 4, 2011

Dag 6.

Mine drømmer:

tja, hva skal man egentlig si? drømmer om natten kan ikke fortelles i det store offentlige..
andre drømmer er jeg heller usikker på akkuratt nå. men drømmer om å få nok penger til å kjøpe meg en leilighet utenlands, IKKE i Norge det er hvertfall sikkert og visst. og dere vet sikkert hvor jeg har lyst til å plassere denne fine lille hulen min.. det må jo bli der natten er evigung, der ølen smaker godt, solen brenner mot kinnene, der brennende hete følelser bruser av glede på hete sommerkvelder, der kebapen(JA DET HETER KEBAP) har sine gode faste røtter, røykpakka koster 15 kroner og der livet er herlig og går av seg selv. men derimot ikke alltid på skinner. gode gamle Türkiye!  ja det er faktisk en drøm. håper og ønsker at reiselederkurset blir bestått når jeg forlater Cesme 7 mars også, at jeg da faktisk kan jobbe litt som reiseleder, det hadde vært helt fantastisk gøy! Kan det sies at det er en drøm å en gang å gifte meg med en mann som elsker meg av hele sitt hjerte og aldri vil gjøre meg vondt og få noen herlige barn som jeg kan elsker over alt i verden? jeg tror de blir gyldenbrune med lyst/mørkeblondt hår og brune øyne og blir flerspråkelige.. :D men how can i know?
når jeg først blir gammel, ikke at jeg gleder meg til det i det hele tatt, men når jeg først er gammel så håper jeg at jeg er veldig sosial og har mange venner så jeg ikke er ensom. og ikke er i Norge på vinterstid, for da kommer jeg bare til å brekke alle ben i kroppen når jeg faller på glatta. hvorfor leke med livet når man kan kose seg i sol og varme og være omringet av hyggelige folk. tvert imot av det som Norge kan tilby... bare verdt å nevne!?

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥