Friday, February 11, 2011

Dag 11

Mitt Favorittminne:

oi. det var vanskelig.. har så mange minner men vet ikke om jeg har et spesiellt favorittminne. har mange minner fra da vi var på båtturer med familie og venner. en gang Hanne, Jens Petter, jeg og pappa var å kjørte tube i vestfjorden og pappa skulle være litt gæærn og kjøre på noen syke følger fra en stor båt. Hanne og jeg fløy himmelhøyt, spesielt Hanne. jeg tror hun var 4 meter oppe i luften jeg. pappa har snakket om det i flere år og holdt på å le seg ihjel hver gang. haha det var morsomt.
har også et morsomt minne fra da Hanne og jeg var med mammaen og pappaen til hanne til Danmark. vi traff noen crazy gutter i en elektrisk rullestol .. mye morsomt fra da vi var små. hehe.
har hatt veldig mange fine minner i Tyrkia med mine fine jenter.. det er vel ingen dager som glemmes der. med scootertur til Summergarden sommern 2010 var jo en slager. første gang jeg kjørte scooter, og da som alkoholpåvirket. jaja gøy var det!
har også mange fine minner fra tiden jeg var sammen med Peder. som da vi dro til Stavanger til familien vår og Peder hadde jallapenjos(eller hva det heter) -konkurranse med onkel Tom.
nei det er så mye men jeg klarer ikke finne frem til et spessielt.. jeg er så sykt glemsk også. vanskelig å komme på det beste ! men MANGE MANGE, det er det :)

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥