Thursday, February 3, 2011

Dag 5.

Det her elsker jeg:

  • vennene min
  • familien min
  • druer
  • senga mi!!
  • klær
  • snowboard 
  • reiser
  • pappaen min i himmelen <3
  • tyrkisk
  • båtturer om sommern
  • jordbær med melk og sukker på!
  • Istanbul
  • musikk
  • sjokoladepudding med vaniljesaus etter en helvettes tur over hardangervidda på ski.
  • nypresset appelsinjuice
  • tyrkisk musikk
  • mennesker 
  • street kids crew
  • sommer og sol
  • Hanne & Tine på nye eventyr, som alltid er en slager
  • kjøre bil med drit høy musikk..
  • sitte på med scooter, det er jeg innmari glad i
  • oi.. holdt på å glemme shopping!
  • OG NYTE LIVET MED MINE KJÆRE <3
Sikkert mye jeg har glemt, men det var det jeg kom på på 2 minutter :) så slik får det bli..  noe jeg har glemt?

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥