Tuesday, February 1, 2011

Dag 3.

Mine søsken:

vel.. jeg har en bror. Jens Petter.. før pleide vi å sloss så jeg ikke hadde mer hår på hodet og han hadde kloremerker i ansiktet. det gikk vilt for seg.. men det har heldigvis forandret seg. vi har et veldig veldig godt forhold nå og jeg tror jeg kan fortelle han hva som helst og omvendt. det kommer opp historier noen ganger som man kanskje ikke skal fortelle søsknene sine, men etter et par øl så er det lett for å glippe ut. men det gjør jo inget;) men nok om det..
Jens Petter er en utrolig snill personen, god å snakke med og morsom. men han er også jæ*lig sta og egen, han gir seg ikke... rett og slett.. aldri! man kan ikka han en diskusjoen med JP for man kommer virkelig ingen vei.. det bare går ikke, sykt irriterende! men han er jo søt også da, Jeg kunne ikke byttet han ut med noe i verden! elkser han masse masse masse <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥