Friday, February 11, 2011

Dag 12

Favorittbursdag:

hmm.. min 18 års dag var sinnsykt gøy. startet dagen med pakker og champis fra Peder, mamma og Jens på senga, og fortsatte i fest på kvelden. da var det så mange her at det stod en lang kø ute i gata som resulterte i at politiet kom etterhvert. men det tror jeg ikke en gang jeg la merke til... nei det var gøy!

men mamma sitt 50-årsslag var ikek til å sjimse av heller.. altsp 50 åringer er ikke bedre enn 15åringer altså. er ingenting osm blir mindre ødelagt eller folk som blir mindre fulle når man er 50. men det var ren hygge, mange morsomheter og mye god drikke.

men jeg synes at Hanne sin bursdag i juli i år  var kjempefin! i Alanya.. vi spiste hos Numan med Fanny, Gamlemor, Serhat, Serhan, Mert og Anja. og jeg hadde bestilt bursdagskake av Kenan, og sa KLART fra at det ikke skulle være noe banan i kaka.. hva tror dere vi fikk i hele kaka? ja.. BANAN.. til og med banan på toppen av kaken. ALT smakte banan... hehe.. men herlighet, det ble jo spist.. senere gikk Serhat, Anja, Mert, bursdagsbarnet Hanne og jeg tin stranden sammen med Mr Vodka og koste oss masse.. det var sååå koselig. åå elsket det!!! det var nydelig! kalaset fortsatte på byen på Hollywood og James Dean og Istanbul.. hvor var det vi ikke var? Serhat var så søt og hadde bestilt kake på Hollywood også, gjett hvilken smak? Jo selvfølgelig ingen annen enn banan.. hahaha! det var en helt super kveld!!

2 comments:

  1. hahahah banan kaka TOK kaka!! den var drit ekkelt, du må jo legge ut bilde når vi spiser den :D men den bursdagen var tidenes <3 når jeg hekta håret mitt fast i en random som gikk forbi på istanbul!

    ReplyDelete
  2. hahahahaha istanbul skjer det mye rart ;D
    men ja den bursdagen var fabelaktig :D nice bursdag... har ikke tid nå for jeg pakker for harde livet her.. hehe skal jo ta halv 5 toget til oslo :P

    ReplyDelete

Kommentarer ♥