Tuesday, March 1, 2011

cesme baby!

nå har jeg virkelig virkelig vært dårlig på å skrive her.. men har hatt så fryktelig mye å gjøre hele tiden.. man sitte rjo nesten ikke stille i 10 min en gang...
aahh.. ja nå er jeg sliten.. her er det hele tiden noe å gjøre.. vi har ennå ikke hatt en fridag.. men det er jo gøy å da.. masse hyggelig folk som det kommer til å bli så trist å reise i fra på mandag... usch det blir ikke bra altså, vil ikke hjem i det hele tatt jeg...
første uken var stress... veldig! hadde noe å gjøre hele tiden, og plutselig var det 2 eksamener... ai ai ai ! det er lenge siden jeg har sittet på skolebenken merker jeg, nesten sånn at jeg har glemt hvordan jeg skriver. men det er faktisk ganske deilig også! :) klager ikke! fikk i tillegg oppgave om å skrive 3 positive ting om alle folka som er her.. det vil si over 90 pers... det er mye og mange å snakke med! herligheten, greide bare 70 tror jeg..

dagene har gått til eksamenslesing, hygge, drikke litt, være sliten, lese og skole fra 9 til 9 om ikke lenger.. det er veldig lange dager.. så nå merker man på folk at det snart er hjemreise.. noen har til og med nedtelling.. det har ikke jeg altså, jeg vet knapt hvilken dag det er i dag..
andre uken har virkelig vært kjempe bra! blir kjent med så mange fler og det er så mange herlige mennesker her! i LOVE the danish people. de er så åpne og nydelige, også snakker de så innmari morsomt.. så det går i gebrokkent dansk her for å si det sånn... denne uken har jeg forresten også fått to A`er på eksamen.. en på inspirasjonsmøte og en på destination insider der vi skulle lage 21 tips om Cesme.. gruppene mien var perfekte... de var så flinke :D jeg er stolt av oss!! :)

i går hadde vi førstehjelpskurs og det var MEGET interessant og gøy... er ikke særlig fan av å blåse inn i en dokke som kalles Anna eller noe.. syns det er litt ekkelt igrunn, men jaja.. de to ambulansesjåførene vi hadde var drit morsomme, så derfor ble det drit artig samtidig som lærerikt. så nå har jeg bevis for førstehjelp hvertfall.. så kommer til unnsettning og noen må ha noen innblåsninger! ;)
andreas skal redde meg!

mm love <3

broke my nose!

Preben blir lagt i stabilt sideleie

Søøte Barbara brakk armen :(
min gruppe hadde forresten Egyptisk kveld forrige torsdag.. vi er Egypy gruppen så vi måtte lage et show på en halvtime for de andre.. herre som vi stresset rundt... men det ble show ut av det selvom vi begynte å planlegge 2 dager før vi skulle vise resten av folka...
Kalle som Farao Keops!

slik måtte vi jentene se ut.. følte meg dritlekker!
men nå skal jeg sove litt, er så usannsynnelig trøtt og sliten... også mistet jeg kameraet mitt på byen i går.. eller noen tok det.. så om det er noen som har mitt fine rosa kamera så please kom tilbake med det, jeg er leeeei meg! god natt people <3

2 comments:

Kommentarer ♥