Saturday, January 8, 2011

Gudameg!

forferdelig dårlig jeg har vært med oppdatering selvom jeg har hatt med meg laptop`en.. fryktelig sløvt.. men har jo alltid så mye å gjøre når man er på ferie.. hehe..
MEN, ferien er over.. back to normal life.. kom hjem ved halv 2 tiden i kveld. reisen hjem var utrolig lang i dag, gudene vet hvorfor.. dårlig søvn på flyet, mye skrikete unger og noen svenske middelaldrende surpumper ved siden av gjorde det ikke så greit.. er det mulig. er det vanskelig eller, vær litt happy a!?

anyways.. har hatt 10 flotte dager. bare koset meg. Hanne dro hjem på tirsdag, og StreetKidsCrew har savnet henne såå mye! :( blir ikke det sammen når man mister et medlem.. fysj, pliktene kaller her hjemme i sykt kalde Norge.. ! det er jo 4-ganger så mye snø nå som det det var da vi dro, det liker jeg svært dårlig. og mer skal det komme i morgen? nei, værsåsnill... la det bli slik det er nå, vi trenger ikke mer snø nå..

some members of StreetKidsCrew..

savner allerede regnværsdagene i Tyrkia jeg.. 15 grader er hvertfall bedre enn 50minus grader.. føles hvertfall så kaldt nå! vil tilbake!!

men helt sant, nå klarer jeg ikke holde øyene åpne lenger, og jeg gleder meg vilt til å legge meg i min egen seng med DYNE!!! vet tyrkere hva DYNE er? ååå dyne er det beste. er lei laken og "disgusting"-pledd.... hadde vært greit med et annet varmeapparat ved siden av med to armen men men.. greit nok, kan ikke få i både pose og i sekk. god natt alle mine søte små. håper dere får en fortryllende natt med fine drømmer <3

iyi geceler patatom tatli rüyalar <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥