Sunday, January 2, 2011

türkiye

vel... nå ligger jeg på senga på hotellrommet i Lanya og blir laget mat til.. sånn klokken 2 på natta.. rimelig nice... drit trøtt egentlig.. var jo nyttår i går, så Godt Nyttår alle sammen !! håper alle hadde en helt fantastisk aften.. det hadde vi også, helt til vi havnet i slosskamp på vei hjem, men det kommer jeg tilbake til ;) 

dagene flyr gitt, virkelig fort.. hvor lenge har vi vært her nå? siden 28. des.. føles som vi kom i går egentlig.. Hanne og jeg var rimelig trøtte den første dagen vi kom hit, grunnet en lang natt. landet rundt 12 på formiddagen, etter en natt på de iskalde flisene på Gardermoen i og med at vi skulle fly 06.50 på morgenen den 28ende måtte vi ta siste tog inn kvelden før..
anyways... vi dro på hotellet, Lila, og ventet på noen kjente annsikter som skulle komme inn døren.. det var et merkelig gjensyn.. herlighet.. men man kommer seg da gjennom noen pinelige episoder, og så går det som regel bra .. hehe.. fikk servert litt mat, under en merkelig pinelig stillhet som bare utviklet seg til total kleinhet om det går ann å si det..? Hanne og Tine, trøtte som to strømper tok kvelden rimelig tidelig...  bæng bæng bængee... what to do? 

ble vekket av en morgenfugl av en Bilal som banket på drøyt tidelig neste morgen. før 8 altså! snakk om å ha ferie?! han tok seg en prat med Serhat og satte igang med frokost.. Master Chef Bilal in the house, da er maten satt på bordet raskere enn du kan si "pardon ama sen kimsin?"..
leide oss et par scootere og kjørte av sted. scooter i Alanya is the shit for å si det mildt. gud, hvordan skal man klare seg uten ?
fikk dratt oss ned til Balikcilar for litt turkish cay, efes og tost. digg <3 kvelden fortsatte på 508 for lettere alkoholinntak.. fulle alle mann kl 9.00 . woop woop! Jemas Dean mottok oss med åpne armer senere på kvelden.. gud så deilig å se venner og kjente igjen :D perfect eavning!
utsikt fra Balikcilar ... havna
vel.. det ble litt mer inntak enn det skulle..
James Dean. SerAhat og jeg
Hanne og Bilal aka Billyboy
dagen derpå trenger vi ikke en gang å snakke om.. forferdelig.. fikk høre en del ting da jeg våknet; "tina do you remember you felt down from the scooter?" nei, det husker jeg ikke... hah. hadde tydeligvis sovet i dusjen hele natten også sier Serhat her... han følger ivrig med på norskskriving her ser jeg... 

vel.. shit nå er jeg så trøtt... må sove nå.. har spist nattmat og greier, ekmek ve tavuk. nam nam nam !!!
nei naaaatta! hejsan, tar resten i morgen tidelig. :)

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥