Sunday, January 30, 2011

Dag 1

10 fakta om meg:
  1. Jeg hater småkryp, og da spessielt edderkopper.. usch de er ekkle.. 
  2. Flink til å bruke penger, og da særlig penger jeg ikke har.
  3. Jeg kan bli veldig veldig sint og da er det nok best å holde seg unna, det har mamma erfart med et tak rundt halsen oppimot veggen. stakkars søte mamma!
  4. Men jeg er jo også for det meste blid og glad og ler en hel masse! 
  5. Jeg elsker Tyrkia og det tyrkiske folk. spennende og merkelig mennesker.
  6. Er et matvrak. Elsker mat... mmh!
  7. Mitt favorittfag på skolen var religion.
  8. Kan ikke leve uten familien min. Hva skulle jeg ha gjort uten lillebror og mamma? i dont know.. 
  9. Bruker str 37 i sko. 
  10. Liker å lage mat.
var det noe mer er det bare å spørre.. svært vanskelig å komme på noe i farta egentlig.. men det var hvertfall litt fakta om meg da.. :) og et bilde på kjøpet!

2 comments:

  1. vad är edderkopper? hahaha.

    ReplyDelete
  2. haha spindel Fanny :P der har du et til ord å mobbe oss for hva? :P norske folk altså!

    ReplyDelete

Kommentarer ♥