Monday, January 21, 2013

One day baby we`ll be old . . .

Morgen i Kargicak har bestått av ingenting... Her sitter jeg med 4 tyrkere, Serhat, Serhan, Can og Ahmet. Jeg er rimelig lei av tyrkisk så jeg har putta ørepropper i ørene på fulleste guffe og hører på fantastiske Asaf Avidan med One day.. Å, magisk! Det er som jeg har blitt forelsket på nytt. Nesten sommerfugler i magen når notene begynner å spille. Vel, så jeg sitter når å venter på mat. Can er kokken i huset, sykt flink til å lage mat. Jeg suger på det fordi de har innmari annerledes mat her enn hva jeg kan lage hjemme. Så det eneste Serhat liker fra Norge er Taco. haha.. Gutten liker ikke en gang pizza. ?!?! Hva er det jeg har funnet meg for noe.. En som bare spiser ris og suppe.. Favoritten. Jeg liker verken ris eller suppe. Og det har vi spist hver eneste dag, helt til Can kom å trappet opp med noe bedre. Igår fikk vi en sykt god menemen til frokost, jeg håper på det samme i dag :)

Idag orker jeg rett og slett ikke å være her hjemme lenger, nå har vi vært hjemme så lenge. Det har regent og vært iskaldt, men likevel... Det blir drit kjedelig. Så Nå skal vi bare få noe i magen og så hååååper jeg det blir Alanya... Men jeg er 98% sikker på at det blir Mahmutlar. 

For et par kvelder siden kom Mesut Abi, Hasan, Özgür og en kompis av dem og hentet oss for å ta en kveld på byen. Faktisk... Det var lenge siden sist, og det var faktisk veldig deilig å gjøre noe annet enn  å bare sitte her hjemme og høre tyrkisk gutteprat. Vi dro til Terrassen og delt en falske vodka/Bull og ferden dro videre til James Dean der gutta fikk danset av seg på et nesten tomt dansegulv. Haha jeg ler meg ihjel... Det var en god kveld.. !

Igår var Serhat nok en gang på skolen for å ta eksamener.. så nå er han vel ferdig med sånn 7 stykker eller noe, fint å komme halvberuset til eksamen, men det gikk visst fint. :) SÅ i går kveld ble det avslappning med Pirates of the Caribbean her i heimen før alle lå og halvsov på sofaene her. Og i natt har jeg sovet så syyyykt digg, i Mor i huset sin seng... Hysj! En dag uten vondt i ryggen på morgen ... 

Men nå er det lunsj.. så Jeg håper dere alle får en fantastisk bra dag.. 


"Little me and little you
Kept doing all the things they do
They never really think it through
Like I can never think you're true"
Tine.

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥