Monday, January 14, 2013

Ergun Villa !

Ja for nok en gang er jeg i Tyrkia. Og denne gangen i Kargicak er hvor Serhat bor. Kan ikke skryte på meg at det er deilig og varmt her for det er det slettes ikke, men solen har skint i dag og var har bare slappet av og kost oss.. for Serhat har den tankegangen om at om vi går ut så bruker vi penger og det er ikke nødvendig.. høøm... Så, ja.. Her sitter vi med varme på full guffe, to tykke pledd og koser oss på sofaen uten noe å tygge på for det koster penger.. neida.. Ama snus var. 

Vi har jo også kommet inn i et nytt år med nye muligheter og jeg ønsker dere alle et riktig flott og innholdsrikt nyttår, jeg vet det er sent å si.. Meeen, det er lenge siden jeg har lagt noe ut på denne bloggen, så bedre sent enn aldri. For min del ble nyttår feiret her i Alanya med gode venner og fantastisk kjereste, men jeg savnet min gullklump der hjemme i Norge, Hanne! Og jeg skulle også gitt min mamma en god nyttårsklem, men vi tar den igjen senere ;)
Nyttårforsetter for dette året;
1. slutte å kjøpe så mye klær.
2. slutte å bruke så mye penger i det hele tatt.
3. jeg skal jammen meg bli sunnere og slutte å spise så mye dritt. Trist å ikke passe inn i buksene lenger.
4. jeg skal bli flinkere til å være snill. altså nå mener jeg ikke at jeg ikke er snill altså! :)
5. jeg skal gjøre noe jeg aldri har gjort før.... hmmmm hva kan det bli for noe tro?!

Til i år har det ikke skjedd så fryktelig mye. Jeg sitter å venter på melding fra Apollo, om jeg får jobb i sommer, ellers får jeg helt enkelt finne på noe nytt.. Men det er bare det at jeg har ikke særlig lyst til å reise fra Serhat`en min så lenge. det er liksom så greit å ha han i samme land. men likevel så skulle jeg så gjerne hatt alle dere andre også i samme land. hvorfor skal det være så vanskelig?! er det for mye å be om dere? hehe.
Igår dro Serhat, var komppis Mesut og jeg til Antalya i den super fantastisk bil som jeg ble forelsket i, synes vi bare leide den. Vi reiste fra øs pøs regnevær her i Alanya til strålende sol i Antalya der vi hentet storebroren til Serhat, Serhan, som faktisk var døpt savnet her i huset og han kompis Can. Derfra tok vi turen til Himmelen! Det vil si shopping senteret TerraCity. Som ble noe helt annet enn hva jeg er vant med når vi drar på TerraCity. shopping med 4 gutter og lite penger fungrer bare ikke, men det var sååå mye fint, og jeg skulle ønske jeg hadde lommeboken full av penger, for da skulle jeg shoppet hele Zara ! Jeg ble helt syk av å gå å se på alt det salget uten å kunne kjøpe noe, det var helt forferdelig skal jeg si dere. Men vi hadde hvertfall noen morsomme opplevelser med en Can som helt sikkert lider av forskjellige sykdommer som ADHD osv. Han var gal rett og slett. Puttet alarmer i bukselommene våre da vi skulle ut av butikker, breakdancet over hele senteret og var bare splitter pine gal.

Mesut, Serhan, Serhat & Can


Vel hjemme igjen hadde vi kjøpt med Subway som vi koste oss med på kvelden. REN glede ♥  
Alt i alt, en nice dag :) 


En fortreffelig kveld til alle fra Serhat og Tine  
ps. det er litt små windy her i Turkey

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥