Friday, July 16, 2010

lettere sint!



NÅ begynner jeg å bli stresset.. meget!! har bestilt klær fra asos.com, kjolen jeg skal ha i bryllupet til min kusine Therese. det er på tirsdag og jeg begynner å få jævlig dårlig tid for å si det mildt! pakken skulle vært her på onsdag men har fortsatt ikke kommet.. hva gjør man liksom? faen! megastressa.. man skal liksom ha ballkjole og smoking .. så er viktig å få den kjolen.. kan ikke gjøre annet enn å vente å se om den kommer.. jobber hver dag så får ikke sett etter en annen kjole heller.. dette er så typisk meg as. klomsa!

Denne kjolen i rosa ...
klarte jo heller ikke bare bestille en ting.. sjokk !
her er noen av de andre tingene jeg bestilte.
......
hvit blondekjole.
synes denne var så søt :)
en til kjole.
Pepe Jeans shorts



No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥