Wednesday, January 23, 2013

Penis i maten ?

Haha, jeg tenkte bare jeg MÅTTE dele dette med dere.. bare fordi det er hysterisk morsomt og ikke minst ekkelt.. haha... Altså hva hadde dere gjort om dere hadde vært på butikken , funnet ut at man ikke orker lage en ordentlig middag, men tar med seg en pakke ferdigereker fra Findus, puttern i mikroen og drar av plasten når den er ferdig, og til deres store overraskelse så har dere fått med litt ekstra tilbehør, nemmelig en PENIS! hahaha... fy fader, jeg tror jeg hadde spydd samtidig som jeg hadde ledd meg ihjel.. Hva er sjansen for å få en pikk i ferdigmaten fra Findus?! höhö......


Stakkars denne damen i Sverige som fikk seg denne hyggelige overraskelsen.. Hun går nå i terapi stakkars og har det visst ikke helt godt.. Findus vil heller ikke svare på hvorfor og hvordan det har havnet en penis i ferdigmaten.. men det ville underleverandøren fra Malaysia svare på.. haha.. og slik lyder svaret : 

" Tigerräkor med penis och sötsur sås är en av våra favoriter så jag är förundrad att det här väcker så mycket uppståndelse i Sverige, våra penisar är bara av högsta kvaliét, ingen har klagat tidigare.
- Om ni bara visste vad som är i våran Biff a la Lindström skulle ni glömma allt om penisen, lita på mig, berättar Jason Chia, i en sista kommentar till Svenskbladet."

her er linken om noen vil lese:  Penis i ferdigmaten til Findus

Smakelig måltid ;) 


No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥