Sunday, January 1, 2012

Velkommen 2012!

Godt nyttår store og små, kvinner og menn, gutter og jenter og det som måtte være! alt bra med dere i dag? stått opp på de skjelvene bena og ser med de rødsprengte øynene? ikke bli redd for deres eget speilbilde i såfall, det tyder bare på en storslått nyttårsaften !

sååå inn med det nye, ut med det gamle! bokstavelig talt så er vel egentlig det jeg har drevet med i dag, i form av å henge over toalettet... neeeida, bare litt.. nå er jeg frisk som en fisk igjen og venter på at kjæresten skal bli ferdig i dusjen så jeg kan hoppe inn. vi starter det nye året med å spise frokost/lunsj ute i dag, bare for å feire litt liksom. (eller for at vi ikke orker å lage frokost idag... litt lei av egg også.)

denne nyttårsaften var meget meget merkelig. vi var jo en hel gjeng som var hos oss først og spiste før vi gikk ut. Serhan & Anya, Berk & Luba, Nuri og Vivi, Mustafa og Serhat & jeg.. jeg spiste dog ikke i protest over at Serhat hadde vært dum så jeg tilbrakte da heller en time gråtende på senga før vi gikk ut og var glade! Robin Hood(T ) ble første besøk og der ble gjengen større. søte lillebrorsjan Baris med norsk kjærste tok plass og min yndling Umut med venner... herlig herlig! liker at man bare blir fler og fler på nyttår. men åå som jeg savnet jentene mine i går... det var langt i fra det samme som før. besøkte ikke en gang James Dean! wtf? men endte istedenfor opp på Hollywood der en dansende Ahmet møtte oss. haha.. (best var da han falt ned trappa og latet som ingenting. litt som superman uten powers). Anyway her kom vodkaflaska på bordet, Umut og jeg var å testa lommelerka på toalettet, den funka! og alle var glade......utenom Anya som forsvant før klokken var slagen tolv.

den harde kjernen, Serhat og jeg...fortsatte festen på Robin med vår beste venn, Vodka Redbull! ble joinet av Berk + dame og Umut + venner etter en stund og hadde det faktisk helt supert! det ble ikke en altfor sen kveld, og senga var utrolig god når hodet slo mot puta!

ja så her sitter vi nå, regnet pøser ned utenfor og vi inne i joggedresser ennå... this is life Lan! helt til vi fikk besøk av Mustafa........ og nå kom Berk også :) ha en fin dag dere, nå venter dusjen på meg !

love <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥