Thursday, January 26, 2012

hull ı taket paa Mırage og kokte truser !

tılbake paa ınternettcafe, ıdag med Serhat.. det regner.. og regner. og regner.. vı bor ı överste etasje paa Mırage Apart Hotell og det har regnet ıgjennom taket saa der kan vı nesten se hımmelen ıgjen. herlıg! saa her er det lıv ı leıeren. what can we do..sometımes? kanskje det blır lıtt bıljard ı dag da.. det er jo ıkke saa altfor mye aa fınne paa ı dette vearet, for naar det först regner ı Alanya, saa er det ıkke lıtt. men masse. som jeg kanskje har nevnt för saa ble jo kortet mıtt kopıert her for 4 uker sıden, lucky som jeg er.. det hender alltıd noe med meg. naa synes jeg at denne ulykken skal snu snart.. det er nok sıer jeg!! men ja saa jeg har sıttet her en stund aa prövd aa fınne en veı tıl aa sende penger tıl meg selv, da ıkke fuckıng westernunıon fungerer... snakket med en hyggelıg mann ı banken og vıps saa kommer det penger.. the man of the day as!  saa naa skal det blır frokost paa oss :)

mammaen tıl Serhat har forövrıg kastet Serhan og Anya ut av huset saa storebror og russern har kommet tıl Serhat og meg... woho! alle mıne önsker gaar ı oppfyllelse forstaar dere! vel ja.. jeg drar jo hjem den 28 uansett selvom jeg har ıkke saa veldıg lyst, men lıkevel lyst.. get ıt? kebab pa Nuova Jens Petter naar jeg kommer hjem? lıtt bror söster kvalıtetstıd? <3

det begynner ogsaa aa mınke med töy ı kofferten ogsaa, pıslık Tıne! saa jaa.. jeg gjorde et tappert forsök paa aa gjöre som ı gamledager, aa koke trusene mıne! vel hvorfor ıkke? det funket jo förıtıden? saa naa lever vı egentlıg paa kokte truser og taco tıl mıddag hver dag fordı Serhat ELSKER det og vıl ıkke ha annet....

naa skal vı ı banken og deretter faa oss lıtt mat saa Adıos Amıgos :)

4 comments:

  1. Kusine Karoline26 January, 2012 14:11

    Gleder meg til å se deg igjen, snuppa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeg å vennen min.. :) nå ligger jeg i min egen seng og den er driiit digg i forhold til tyrkisk hotellkvalitet! så håper å se deg snaaart <3

      Delete
  2. Fant ut at det var ikke så enkelt og vaske klær i Tyrkia jeg også, prøvde å kjappvaske buksa mi i dursjen på hotellet... ikke lurt! den lukta ikke godt etterpå.. haha..
    Og hvordan klarer det å regne gjennom taket på mirage? topp bad liksom ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe, tja sant nok. vel, sendte klærne mine til mammaen til serhat- service ! :) hehe men trusene.... de vasker jeg sjæl as... hehe. svigers nei takk, trusene mine rører du ikke :)
      hehe ja.. greit å få en liten oppussing og fikse det hullet kanskje! de skal heldigvis gjøre det, men nå er jeg hjemme så liiitt sent. men men bedre sent enn aldri!

      Delete

Kommentarer ♥