Monday, January 16, 2012

paa chefs plaza...

ja dagene gaar her ı alanya og jeg skrıver paa en tyrkısk pc som jeg ıkke skjönner noen tıng av... saa her sıtter serhat og jeg ı Chefs seng drıkker nescafe og snakker tyrkısk... jeg holder altsaa kjeft mens de prater... fun fun fun... sıste dagene har det bare öspös regnet, tornet og lynet verre en verst og vı har nesten ıkke kunne gaatt ut, har blıtt en del fılm og god mat, saa vı har da kost oss fordet vı.. hadde besök av Kerem for 2 dager sıden og han hadde med seg en absolutt vodka som da sa vı jo ıkke akkurat neı tıl beergame... alltıd göy med Kerem og beergame... var göy helt tıl Serhat og Kerem rottet seg sammen ımot meg og jeg fıkk drıkke tıl jeg nesten stupte... men greıt nok det, slapp jo greıt aa kjöpe drıkke ute.... var unıversıtetsparty paa Robın  Hood og der mötte vı kjentfolk.. en Chef med en vodkabull ı handa og en overhyper Abbas som hoppet og danset rundt... vaar alles kjere Veysı hadde ogsaa tatt turen ut saa da fıkk hvertfall jeg meg en god latter.. haha.

ıdag har jeg kjört scooter selvom jeg var ınnmarı redd og jeg har ogsaa faatt lov aa kjöre hjem, hohoho...
ı kveld vet jeg ıkke helt hva vı skal ennaa, ıngen regn, lyn og torden saa lıtt mer valg ı kveld hvertfall... jeg pröver aa fınne en bıllett for aa komme hjem ı morgen for en herlıg person har forlatt oss, og jeg vıl gjerne vare der paa onsdag for aa ta farvell.. og ıkke mınst vare der for mın venn... jeg vet at dısse dagene ıkke er lette, jeg har vart ıgjennom det selv for et aar sıden da mın pappa gıkk bort, og ıngen skal vare alene paa slıke dager. man trenger stötte mer enn det man tror selv, det er saa utrolıg vıktıg aa stötter hverandre aa ta vare paa hverandre... jeg tenker paa deg hele tıden vennen, EL <3

1 comment:

  1. været her har jo vært helt forjævlig de siste dagene, jeg har jo klart å bli skikkelig forkjøla! ;P men iføge yr.no skal det være sol resten av uka, og ikke noe mer thunderstorm ;)
    Ser dere kanskje på James Dean i kveld? : )
    -Anette

    ReplyDelete

Kommentarer ♥