Monday, December 26, 2011

på reisefot.

ja nå begynte det å riste i beina og verke i føtta.. kan da ikke bli for lenge hjemme før jeg må ha meg av gårde igjen. men herlighet så deilig det er å være hjemme hos mamma, jens petter og resten av familien.. det er jo ingenting som er som det.. så nå er jeg ferdig med ribbe, medisterkaker og julekaker, og det kjennes fakitsk ganske godt! det er mektige greier.. så i dagene fremover blir det kebab i landet der kebaben har sin opprinnelse. ja Tyrkia nok en gang, her kommer jeg. på nye høyder, nye vidder, nye jaktmarker hvis jeg gidder... ikke så mye jakt på meg men.. skal nå til kjærsten og har meg meg noen julegaver til Serhat og Serhan, siden de ike feirer jul liksom!

innmari allright med gratis internett på toget, noe som Serhat hvertfall aldri hadde vært borte i og ble mildt sagt overrasket over.. men herlig å ikke sitte å kjede seg i hjel. så både Thorunn, Veronika og Mr. Becker har holdt meg med selskap og det likær jeg svært godt!

noe jeg liker mindre godt er at jeg skal oppholde meg på flyplassen i 5 timer før innsjekkningen begynner.. åååå.. hater nsb som ikke har tog natten lang. shame on you NSB! neida, så sitter på siste toget og skal nok mest sansynnelige sove på et hardt, iskaldt stengulv i natt, før flyet går 6.55 om ikke Dagmar herjer for mye! vær så snill Dagmar, ikke i natt!

forrestenja, var ute med Emilie og Hanne i går, og TUSEN takk for en sykt bra kveld jenter. håper det ikke blir lenge til neste gang! hyggelig å se litt kjentfolk i går også, det er jammen ikke ofte. og det er ikke hvem som helst lillebror som ville kommet hjem til en litt for beruset storesøster kl 05.00 med en mega hamburger! det varmet mitt hjerte! Elsker deg Jens <3

nå er det jammen ikke lenge til jeg er fremme heller, holder på å tisse på meg, men kan liksom ikke gå ifra når jeg har så mye ting og tang med meg.. ! men snakkas.. har Veronika her som får underholde meg på facebook.. lenge leve facebook!

love <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥