Thursday, August 4, 2011

en pitteliten oppdatering fra 45 grader varme Alanya!

Bare altfor lenge siden jeg har skrevet noe her nå, så det er muligens på tide. men har liksom aldri tid, og når jeg endelig har fri så har jeg heller aldri tid for da er vi jo aldri hjemme, eller man ligger henslengt på senga etter en lang natt, enten på etterfest i Avsallar eller Auditorium eller så er man bare altfor trøtt... hm.. ja.. men jobb det er det nok av her, men angrer absolutt ikke på at jeg tok valget å dro ned hit til mitt Türkiye ! tiden her nede går altfor raskt og man vet knapt hva de forskjellige dagene heter. siden sist jeg skrev har vår kjære Annika reist hjem til Sverige og vi har fått nye ned hit til Alanya.. men vi savner alle Annika en hel masse og håper hun kommer å besøker oss en gang :) ellers så har Linnea Elak Katten og Jimmy kommet hit ned hit og skapt liv i leieren..

Thorunn og Jeg fikk vesøk av vår vakre enterlengtede Silje her i forrige uke og det var så fint å se henne igjen selvom det var for kort tid og lite fri fra jobb... men silje klarte seg bra selv og stakk spontant inn i en tattoo shappe siste dage hun var her da vi andre var på flyplassen og tok en sykt fin tattoo bare sånn uten videre.. skal komme meg dit og ta en til jeg å snart... må bare få litt fri.. neste fridag, da blir det ny tattoo =D får jeg håpe på hvertfall.. sorry morfar og mamma, jeg vet dere ikke blir særlig glade for det! men man lever bare en gang !

nå rekker jeg ikke skrive mer, skal få noen bilder opp her snart fra vårt nok så spesielle og uforutsette liv her i Alanya! men nå skal jeg på Tyrkisk kveld/turkish night... nei det er ikke festlig når man har sett det 100 ganger... meeeeen.. jobben kaller!

savner dere der hjemme! puss och kram <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥