Tuesday, August 30, 2011

Åneeej! Nu stenger Bellmann va gjör vi nu?? Det står gratisbussar till Auditorium utanför Bellmann! KOM så draaar viii!


PANG! Crazy night! Tok turen til Fredrik og Jeppes bursdagsfest der Thorris knuste vår 70cl fulle vodkaflaske(uten mening selvfølgelig), og jeg tror det var ganske greit for da fikk vi gå å kjøpe en liten en istedenfor og det tror jeg rakk i mengder for Linnie og meg selv.. Og på en terrasse med utsikt over Damlatas en varm varm sommerdag ble jeg venn med Jimmy igjen.. greit nok.. Da er hvertfall Linnèa glad!
seee så glad katten er!

kaninen
Alle de andre tok turen til den gale hesten, but we are not going to THAT crazy horse! Takk for meldingen Tolga om at dere gikk til Crazy.. men nei takk! ;) vi tok en taxi til Bellmann og masjerte inn for å få stambordet vårt.. men neeei, det var opptatt! Iiiiih! Men vi var likeglade! Ingenting kan ødelegge en girlsnight ute på Bellmann med 2 vodkabull servert på sekkundet! Helt tiiiil… bom bom bom.. det kom en fyr over til Linnèa og hun smilte så pent helt til hun spurte denne merkelige fyren da hun ikke forstod hva han sa: ” where are you from? ” . svaret kunne ikke vært verre; ” Russia! ”… juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!  Linnèa svarte uten respekt og skrek på han ! ” RUSSIA?!?! usch Russia! GO AWAY RUSSIA! DONT COM E HERE RUSSIA! UUUUSJ!! GO AWAAAAAY!!”
Hahaha! Det er sånn det skal gjøres! Komme her å tro at vi vil omgås med han! Nei fytterakkern! Ikke nok med det, men det var de som hadde tatt bordet vårt.. såå neh, nå har vi kjøpt et nytt bord på Bellmann og blitt venn med vår uvenn der.. greit å få ordner opp i gamle sår! En måned tok det. Bedre sent enn aldri. 
Venner igjen!
Etter å fått servert inn nøtter og fruktfater fra forskjellige mennesker på Bellmann takket vi pent for oss til våre kjære Bellmann`s og gikk videre til Hollywood der vi ble varmt tatt i mot med kyss på hånda og et smilende ” ohh iyi bayramlarrrr ” ! Helt ok synes jeg.. men det er faen ikke ok at de aldri spiller ÖP! Neeh så hva gjør man da? Man stikker ! Ååååneeej! Nu stenger Bellmann! Va gjör vi nuuu? Kan ikke gjøre noe annet enn å ta med oss Karoline Kusine å sette oss på graaaatisbussen til Auditorium utanför Bellmann! Så der satt vi og snart var hele bussen fylt opp med masse türks og en innpålisten svensk tjej som var der for å rägge tjejer og skaffe tjejer til sin storebror? I thought to myself…. What the fuck?!

Da vi kom ut av Tha Bus i Dim Cay og var på vei inn på Auditorium så kunne hele gjengen fra bussen PULLA LILLA ULLA HEJ HEJ HEJ! Nice work der!

Gikk direkt til baren med 40 türks følgende etter! Hva hadde vi gjort for at de alle skulle følge etter oss? Neeeh i dont know! Jeg ble nødt til å ta meg en tur ned til DJ`n for å spørre om han kunne spille Tarkan med Öp… jaa det skulle han! Men det viste seg å ta rimelig lang til før han skulle spille denne sangen! Hmm.. men hadde vi noen gang badet i klamydiapoolen på Auditorium? Nei! og aldri skulle jeg gjøre det heller! Helt til i går! Linnèa og Tine tok av seg skoene og kastet seg ut i vannet! USCH! Jeg blir helt kvalm når jeg tenker på det.. men man skulle jo ikke bare hoppe en gang? Neida, skulle ta med oss Karoline også så hun kunne prøve det forfriskende vannet også! Og neimen så var det ikke noen som hadde sex der foran alle? Så da ble det brått slutt på badingen og heller tid for en liten Tequila! For en super idè! Vi hadde så vidt fått svelget da vi bare måtte løpe opp på den store cenen og høre ”Öp” dundrene i høytalerne! Beste öp med beste Linnèa noen gang! Der hadde vi det som plomma i egget der vi stod dansende med syngende stemmer utover den STOOOOOOOOOOOOORE mengden med mennesker. Vi var som Snoop Dogg og Eminem. Nei nå lyver jeg! Det var ikke en sååå stoooor mengde med mennesker…

Men for en kveld/natt! Perfect! Herlig med jentekveld skal jeg si =)

I dag har jeg ikke gjort noe som helst! Karro sov her og dro hjem relativt tidelig i forhold til hvilken tid vi var hjemme på i natt.. så rundt 1 i dag var jeg alene her i min lille mildt sagt rotete leilighet! Venter på at Ahmet skal komme å vaske her, noe han ikke har gjort på 2 uker nå så nå begynner jeg å bli litt små irritert! Han må vaske opp vodka-fantaen som ligger over hele gulvet, det er ukoselig!
Tuslet ned til Linnèa for å se om det fantes noe internett der men det gjorde det ikke.. aah! Tenkte egentlig å gå på stranden elelr aquapark i dag for å få litt farge på den bleike kroppen min men det ble det dårlig med.. så vi satt heller i trappen på 1 etasje og så på fågelturken og lazzzzerturken ! haha ler meg i hjel! Tyrkere er noe for seg selv..

Magene våre skrek etter mat så vi gikk mot Villa Okan og Smurfen for å få litt å spise. Bestilte som alltid altfor mye mat, og ble sittende uten å kunne prate eller røre på oss.. det ble rett å slett så mye at vi måtte ta en taxi den korte veien hjem… max 10 min å gå altså!  Vi elsker billig taxi <3
Smurfen :)
Vet ikke planene for kvelden, jeg bare ligger på senga og ikke gjør noen ting..  men tenker å møte Karoline en sving, hun drar jo hjem til Norge i morgen :( da blir det rolig her, for liv det lager den jenta ;) hehe.. men har hvertfall vært veldig hyggelig å se og være med henne igjen ! <3

Det er jo Bayram i dag.. for dere som ikke vet hva det er så er det denne festen etter fasten som tyrkerne har. Dere kjenner vel til Ramadan? Da man faster.. altså nå er det Seker Bayram, eller sukkerfesten på norsk. Da deler man ut godis til hverandre og ønsker en god høytid, for dette er jo en religiøs høytid for muslimene.. så det er rimelig mye som var lukket i dag, faktisk kanskje så deilig ! mindre mas resulterer det i..

Ahhh har ikke internett så får aldri lagt ut dette… HADI HADI HADI!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥