Saturday, August 13, 2011

and back to work...

Så var det på`n igjen etter en fridag i går.. skal snart til flyplassen og ta imot Oslo gjester.. i går hadde jeg en alene-dag i aquapark og det var fryktelig deilig! all by myself.. etterfulgt av en liten shoppingrunde på Migros for å fylle opp kjøleskapet litt... innmari fornøyd med å ha Migros rabattkort, men det er bare lureri for Migros er greit dyrt.. men men .. mat skal man ha! og Apropos mat.. vi var å spiste lunsj på Mahperi nå, der jeg bestilte en chicken club sandwich.. fikk endelig maten og oppdaget at halvparten var tunfisk.. and i was thinking to myself..... what the fuck? sa i fra og han skulle komme med en ny. etter 15 minutter da alle var ferdige med å spise fikk jeg min mat, som var toast med kylling i?! da ble jeg furt og sa han kunne ta maten... og nej, jeg ville ikke ha noe annet.. servitøren ble sur på meg og begynte å le.. irriterende.. og jeg er fortsatt sulten...
jeg får vel gjenta en "Jens Petter & Tine- kveld" og kjøre en pizza inn i ovnen jeg har kjøpt! ja, jeg er en stolt eier av en ovn som bror og jeg kjøpte til 69 lira.. sykt fornøyd faktisk.. vi var på Alanyum og tenkte, why not? da kan vi kose oss hjemme med pizza ikveld. rett hyggelig hadde vi det da :)
JP og vårt nyinnkjøpte funn!


mm...
også fant vi denne oppblåsbare stolen til bare 40 TL og tenkte den skulle ta seg bra ut på balkongen. shit den er digg!
ahh, vil ei på flyplassen i kveld, men.. ja skal vel ikke klage, har fri i igjen i morgen OG på mandag.. herlig.. Katten, Jimmy, Pil og jeg skal leie bil å dra til Antalya for å gjøre litt shopping. lira`n er lav og man får masse for pengene. og det blir bra å komme litt vekk fra Alanya også :)
her i Alanya er det samme gamle smørja, akkuratt som vanlig altså.. skjer alt og ingenting... alle i huset har vondt i magen og er redde for når det kan komme en uventet departure.. uten å nevne navn har noen allerede vært litt uheldige! wops..

I morgen skal vi kose oss glugg ihjel å prøve å få litt farge på kroppen igjen, man har jo aldri til tid å dra på stranden, for når man har fri så vil man helst bare sove lenge, og når man våger seg ut så er det så sykt varmt eller så har man en kraftig hodepine og er slappe i hele kroppen så man blir sittende på en restaurant altforlenge... men deilig å bare slappe av på fridagen også. for en uke siden ca var vi og tok spa, antistress massage. åååh! skal ikke legge bak en sten at det var deilig! stakkars Linnèa ble mer stresset enn avslappet da hennes massør snakket konstant! max heldig der.. men i morgen skal vi faktisk gjøre en del.. vi skal på stranden, til frisøren og farge bort en forferdelig ettervekst og Daniel og jeg skal ta tattoo... ooh spennende! :D deretter blir det en tur i byen med våre kjære kollegaer, vi sparer ikke på kruttet her i Alanya nei..

det er helt normalt at en ukjent fyr løfter Pil opp i været mens hun kolder en plastikk-"katt"!

og her er ikke en gang Torris full.. hun ble tørrlagt på dagen etter at hun var for full til å dra på jobb!

Katten, Fredrik og Jimmy`s!
jeg fik forresten tilbud om å dra ut til Teneriffe i vinter, men jeg føler det er på tide å komme hjem.. så i slutten av oktober vender jeg nesa hjem for å se alle dere fantastiske mennesker der hjemme! men jeg kommer til å savner alle her så mye. faktisk ganske trist å tenke på at man skal forlate de man er sammen med nesten 24 timer i døgnet..  :( nei ush, man skal jo sees igjen! men hvertfall, blir godt å komme hjem.. Men på Onsdag kommer min kjære kusine Karoline ned hit =D og snart kommer også mamma, i begynnelsen av september.. det blir godt med en mamma her nå kjenner jeg <3

men nå må jeg løpe, jobben kaller !

skägg!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥