Sunday, May 15, 2011

fairytale sa du ?

lenge siden jeg har skrevet nå, men internett er så sykt sykt dårlig! det er så irriterende! men pytt pytt! dagene flyr og man vet nesten ikke hvilken dag som er hvem. men plutselig har jeg vært her snart en måned og det føles ut som jeg kom sist uke.. men jeg har det helt fantastisk bra. alle på jobben er så utrolig herlige mennesker, vilt forskjellige, men fantastiske! Thorunn og jeg er de eneste norske i teamet, eller Throunn er vel rettere sagt fra Island, så vi mottok våre første norske gjester i går. det var stas :) men de begynte virkelig å le da vi sa at Alexander Rybak skal komme å spille på Belleman til tirsdag.. altså det jo jo 17.mai på tirsdag vet dere, så her kommer det til å være liv og røre i gatene! 17.mai tog og alt. men slipper liksom ikke unna 17 mai. hehe.. men jeg skulle gjerne vært i Norge og sett lillebror i russetoget, det hadde vært så mye bedre enn å se mr. Rybak som jeg ikke kan tåle ansiktet på.. savner lillebror og mamma :( det er jo slike dager man liksom skal være sammen...

snart skal jeg på flyplassen å hente norske gjester! så nå må jeg løpe.... hejdå :D

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥