Monday, March 28, 2011

lureri!

jeg er forferdelig dårlig på å oppdatere bloggen ser jeg.. om det er noen i det hele tatt som interesserer seg for å lese dette crapet jeg slenger ut med ;) men det er bare så fryktelig lite å gjøre, men så altformye å henge fingrene i! om dere forstår.. har hatt nok en kjedelig dag hjemme, men egentlig har jeg bare ordnet med papirer til Apollo og og fikset ting og tang.. hentet lillebror som har vært på biblioteket for å lese og holde på med skolearbeid. ( ? ) <-- kan ikke stemme, det være bullshit!
rukket en tur innom "post i butikk" på rema 1000. jeg å forresten si jeg er stor fan av post i butikk.. det er bra saker.. men jeg skulle aldri ha gått inn der, og det fikk jeg høre med store ord og latter fra en oppgitt lillebror på vei hjem.. neida, for det var det en sånn fyr fra Redd Barna, vet dere.. (altså jeg synes det er kjempe bra det de jobber for har inegneting med det å gjøre!! ) også var han svenk og het Jens.. super hyggelig gutt og jeg ble revet med til å skrive under på at jeg skulle gi en liten slant i måneden? hva faen? jeg har ikke penger til å betale for meg selv en gang.. og en liten slant på 250 kroner blir my epæng etterhvert det! men vet dere, det gjør ingenting, for du kan velge hvilken måned du vil betale og hvem måned du ikke vil betale.. men hvordan i all verden skal jeg huske på å avbestille disse betalingene!? GUD hva er det jeg har rotet meg bort i? faen ta deg Jens, for at du var så innmari hyggelig (god til å snakke for deg med andre ord).. jeg fikk liksom litt sånn vondt i hjertet når jeg tenkte på idsse barna da, men shit hvorfor gi dem underskriften min.. det var noe dritt! må få avbestilt den pakka der as!

ellers er jeg knæsj rosa på flesket nå, har tatt sol, og kanskje et ppar minutter for lenge.. kjenner det svir litt på magen.. men sånn skal det være ;) må jo bli herda til sommeren! kan ikke gå rundt å blende alle med min ekstremt hvite hud, så da vil jeg tørre å påstå at rosa er bedre.. og jammen meg så fikk jeg en gledelig telefon om at jeg har nå jobb resten av uken i barnehagen.. det er digg.. litt cash i kassa... som kommer il å forsvinne greit fort nå som jeg har så mange regninger jeg skal betale.. det er så trist, med en gang du får penger så blir de tatt fra deg igjen på 1 2 3... jeg bare gleder meg til skattepengene og feriepengene kommer jeg. det skal bli godt å kjenner på et par mynter i håndflata igjen ! 

nå tenkte jeg snart at jeg skal ta en aldri så liten tur på brygga med Patrick for å ta en kaffe.. for lenge siden jeg har sett den lille negern nå! :)

ha en skäggit bra ettermiddag ;D

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥