Friday, March 11, 2011

JEG VIIIIIIIIIL!!!!!!

jeg vil til Alanya! forstår dere det? bare Bare dit!! det skulle vært så fantastisk bra! har søkt Alanya som min destinasjon og jeg håper så sykt at jeg får den ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre egentlig.. men det tar sin tid å få svar fra Apollo.. det kan ikke være så lett å plassere ut 83 mennesker på destinasjonene fra reiselederkurset i Cesme.. men åå... vil ha svar så raskt som mulig. og det på at jeg får jobbe i Discotürkstaden. det er jo en av grunnene til at jeg gjør dette, at jeg kan være der på dette stedet samtidig som man gjør en morsom og spennende jobb.. det hadde bare vært så himla perfekt.. jeg krysser alle ben i kroppen for at det går min vei denne gangen.. syns jeg fortjener det faktisk. hehe. det kiler i hele kroppen når jeg tenker på det, denne spennende følelsen som bare løper løpsk inni meg. GUD!

og alle disse fantastiske menneskene jeg har møtt.. som jeg savner dere alle! jeg er så heldig som har fått sjansen til å møte og lære å kjenner dere. men herlighet, det virket jo som alle hadde kjent hverandre i flere år allerede etter noen dager... <3 men vi har hatt så utrolig mye bra og SKIDESJOVT sammen, og jeg kommer aldri til å glemme de 3 fantastiske ukene i Cesme med alle dere herlige, dejlige mennesker. gleder meg til reunion og kanskje vi sees på destinasjonen ;) hvertfall, vi sees i KØBENHAVN! ;D

Skägg <3

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥