Thursday, April 30, 2015

Kjøss meg!

Idag har jeg vært på jobb i barnehagen jeg har jobbet litt i, i år. Åh, det var deilig å jobbe igjen og se igjen alle de søte vakre ansiktene! Nå er jeg ganske død i bena, har spilt fotball med gutta i 4 timer, og det er ikke kødd å spille med dem altså(5år)!!! Helt crazy, de er drit raske, dribler og er ikke redd for noen ting,  slenger seg i hytt og gevær! OG de blir jo fader ikke slitene en gang! Er det mulig?! Spurte om drikkepause jeg, men neida det kunne jeg bare se langt etter....

Tid for å gå hjem fra jobb, men ikke uten et stort, klissete og snørrete kyss mitt i ansiktet fra det søteste lille gutte menneske jeg vet om. Haha barn altså, de er jo bare helt fantastiske ! Jeg ønsker meg en sånn en !!

1 mai i morgen, og frikvelden skal bare brukes til å slappe heeeelt av å kose meg foran tv`n!

adios!

No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥