Thursday, July 8, 2010

Heys Peoples!!


hehe aldri gjort dette før, men på oppfording (og litt tvang) av min herlige Hanne, måtte jeg få meg blogg slik at folk kan følge med på hva vi driver med på reisene våre og diverse andre ting.. hehe.. så etterhvert kommer det vel bilder osv :) håper jeg, om jeg skjønner noe av dette, jeg som er så himla god på slike datating !


meeen.. idag har hvertall Hanne, Emilie og jeg vært en tur i byen og kjøpt inn de siste ting til Hannes store reise til Tyrkia.. jeg kommer hakk i hel en uke etter.. men heldiggrisen Hanne skal først med sine foreldre til Istanbul, Sultanahmet som er seriøst kanskje den fineste byen jeg noen gang har vært i.. Hanne og jeg var vel der i 08?! jaa tror det.. en helt uforglemmelig tur! men hvertfall møtes vi i Alanya den 22 juli, noe som kan bli så bra.. nå er det lenge siden vi har vært der sammen.. helt siden nyttår.. wow! hehe..


mye vi skal gjøre, mye vi skal le av, mange venner vi skal møte også skal vi bare kose oss glugg ihjel.. som vi alltid gjør!
Søteste Fanny er der når vi kommer ned, som vi savner sååå mye!! dette kommer til å bli en sykt bra tur med ekstremt mye discoturkdans, akvarium, bading, soling, morro og jaa alt rett og slett! + myyye bilder.. nå som Hanne har fått seg et kamera av Emilie og meg i bursdagsgave i dag. JA, vi esker denne jenta mye!!
amaa... i cant wait !! <3



Fanny, Tine och Hanne.



No comments:

Post a Comment

Kommentarer ♥